مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: امسال اگر چه محدویت های ناشی از بیماری کرونا باعث عدم تجمع مردم در جشن های انقلاب شده است اما فعالیت های جوانان در فضای مجازی نشان از اعتقاد قلبی مردم به این انقلاب است.

انقلاب ایران یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ/ فعالیت های جوانان در فضای مجازی نشان از اعتقاد قلبی مردم به انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انقلاب شکوهمند مردم ایران یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ است که با بسیاری از انقلاب های جهان متفاوت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اهداف این انقلاب یکی از وجوه تمایز بین این انقلاب با سایر انقلاب هاست، انقلابی که شعارهای آن از متن دین برخاسته است و مردم بخاطر مبارزه با ظلم و استبداد و تبعیض و وابستگی قیام کردند.

 

وی ادامه داد: از دیگر مولفه های متفاوت انقلاب ایران، نوع مبارزه و جهادی بود که مردم آن را در پیش گرفته اند، مبارزه ای کاملا ایدئولوژیک و روشنگرانه بود و روش آن بیدار کردن مردم و اعتراض مدنی است که نشان از فهم و فرهنگ مردم ایران دارد، در این شیوه مردم با بهترین نحو، اعتراض خودشان را نسبت به حاکمیت وقت خود نشان دادند.

 

بیکی با بیان اینکه امروز بعد از ۴۳ سال از گذشت پیروزی انقلاب ایران، کشور ایران از لحاظ موقعیت های علمی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی نسبت به گذشته در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، گفت: اگر چه موانعی که بر سر راه که توسط معاندین قرار داده شده است، موانعی است که اگر هر کشور دیگر بود، بارها سقوط کرده بود، اما عزم و اراده این ملت و رهبری های روشن گرانه و رهبر انقلاب، موانع را از سر راه برداشته است و مسیر پیشرفت را هموار کرده است.

 

وی افزود: تحریم یکی از آن موانع بزرگی است که سال هاست استکبار جهانی برای به زانو درآوردن مردم ایران آن را طراحی کرده است تا مردم را نسبت به حاکمیت و آینده دلسرد کند اما بصیرت و تیزبینی مردم ایران نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرده است و آنها را نسبت به سیاست های سستشان نا امید خواهد کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه مردم ایران علاقه خودشان را به انقلاب همواره نشان داده اند و سالگرد انقلابشان را هر ساله پاس می دارند، گفت: امسال نیز اگر چه محدویت های ناشی از بیماری کرونا باعث عدم تجمع شده است اما فعالیت های جوانان در فضای مجازی نشان از اعتقاد قلبی مردم به این انقلاب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار