شهردار گرگان از افتتاح پروژه زیرگذر انجیراب – افسران در بیست و پنجم بهمن ماه خبر داد و گفت: ساخت تقاطع غیرهمسطح بلوار جرجانی – آیت الله کاشانی نیز به صورت همزمان آغاز می‌شود.

پروژه زیرگذر انجیراب – افسران گرگان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به افتتاح طرح های مدیریت شهری در گرگان اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ولادت حضرت علی (ع)، پروژه زیرگذر انجیراب – افسران ظهر روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار گرگان افزود: پیش از بهره برداری از این پروژه عمرانی، ساختمان استقرار کارگران فصلی و ساختمانی موسوم به "ایستکار" در محل انتهای خیابان شهید رجایی روبه روی کانون طه افتتاح و رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از افتتاح این دو پروژه آیین کلنگ زنی و احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار جرجانی – آیت الله کاشانی در محل سه راهی فعلی کاشانی با بلوار جرجان اجرایی می‌شود.

به گفته شهردار گرگان، با اجرای این پروژه شاهد تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی در این منطقه هستیم.

سبطی از هزینه 500 میلیارد ریالی آسفالت معابر شهری تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: کمربندی به علت تردد ماشین‌های باربری با آسیب‌های فراوانی روبه رو بوده و تا پیش از سال جدید آسفالت آن تعمیر خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه کوچه و خیابانی که 70 درصد ساکن داشته باشد را آسفالت کنیم زیرا در غیر این صورت، فعالیت ادارات حفار سبب آسیب به خیابان خواهد شد.

شهردار گرگان افزود: علاوه بر روکش آسفالت، مرمت نوار حفاری معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته که پس از تکمیل حفاری ادارات حفار و تحویل آنها به شهرداری، مرمت اجرایی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار