فرماندار شهرستان مینودشت به همراه رئیس اداره تبلیغات و رئیس بهزیستی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر به دیدار کودکان و نوجوانان مرکز نگهداری بهزیستی رفتند.

ترویج فرهنگ احسان و حامی پروری باید گسترش یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سازمان بهزیستی، فرماندار شهرستان ضمن دیدار از مرکز بعثت و گفتگوی صمیمانه با کودکان، از مربیان آنها قدردانی کرده و اظهار داشت: ما رسیدگی به وضعییت کودکان  بی سرپرست و بدسرپرست را وظیفه خود میدانیم  وتا آنجا که توان داریم برای ارائه خدمات بهتر به این فرزندان تلاش می کنیم.

فرماندار در این دیدار با تقدیر از مدیران، مربیان، و حمایت آنها از کودکان بی سرپرست گفت: مربیان و مددکاران با محبت مادرانه و پدرانه از فرزندان مراقبت می کنند که این کار اجر اخروی دارد و اگرچه نهاد خانواده بهترین مکان برای رشد و پرورش کودکان است اما واقعییت این است که پدیده کودکان  بی سرپرست و بدسرپرست در جوامع وجود دارد ودر این بین تلاش مدیریت و پرسنل این مرکز در نگهداری و رسیدگی به این کودکان قابل تقدیر است.

وی بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تاکید کرد و افزود: باید با حمایت و ورود خیرین به این حوزه نسبت به رفع مشکلات و ترویج فرهنگ حامی پروری اقدام کنیم.

در پایان معصومه ملکان رئیس بهزیستی شهرستان گزارشی از برنامه‌ها و خدمات این مرکز ارائه کرده و بخاطر اهمیت نگاه فرماندار به جامعه هدف بهزیستی از وی قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار