بخش نقاشی سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در شهرستان علی آباد کتول با حضور هنرمندانی از استان های خراسان رضوی و شمالی، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، همدان و گلستان برگزار شد.

سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در گلستان برگزار شد

بخش نقاشی سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت صبح در شهرستان علی آباد کتول با حضور هنرمندانی از استان های خراسان رضوی و شمالی، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، همدان و گلستان برگزار شد.

به گزارش  گلستان 24 به نقل از تیتر آزاد ما به نقل از زرین نامه، مسئول دبیرخانه سومین جشنواره یادمان ولایت در رشته نقاشی گفت: بخش نقاشی جشنواره یادمان ولایت صبح امروز در شهرستان علی آباد کتول با همکاری اداره کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۶۰ هنرمند از سراسر کشور آغاز به کار نموده و عصر امروز با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

رضا شجاعی افزود: این جشنواره در مسیر ترویج هنر و فرهنگ و تضمیم ضرورت الهی آن، عرصه ای را بنیان می گذارد که دو امر مقدس هنر و ولایت را در مسیر وحدت رو به حبل الله به هم گره زده است. تا ضمن گسترش معرفت و فرهنگ نظاره گر توسعه فرهنگ ولایی نیز باشد. کدام انسان است که بدون راهبر توان رهسپاری داشته باشد.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان گلستان بر مبنای درک اهمیت و ضرورت این موضوع و ارائه مسیر مطمئن اقدام به برگزاری این جشنواره نموده است که تعالی الله به واسطه لطف الهی هدایتگر راهمان باشد.

e8f1288d67c65deb76e39fa33b78fc98_M

شجاعی در پایان هدف از انتخاب شهر علی آباد کتول برای برگزاری این جشنواره را وجود هنرمندان فعال در این شهرستان عنوان کرد و افزود: ۱۲ اثر برگزیده از هنرمندان شهرستان علی آباد کتول در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت جهت شناخت فرهنگ ولایی به مناسبت سالروز تبعید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توسط رژیم ستم شاهی به شهرستان جیرفت توسط مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت باحمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب استان کرمان از ۱۴ آبان امسال آغاز به کار نموده که بخش نقاشی آن امروز در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار