مدیرکل هواشناسی گلستان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارش باران در استان با ۳۲ میلی متر متعلق به ایستگاه النگدره در شهرستان گرگان است.

ثبت بیشترین بارش باران گلستان در النگدره / تداوم بارندگی ها تا امشب

به گزارش گلستان ۲۴؛ نوربخش داداشی، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی صدور اطلاعیه سطح زرد هواشناسی کشور و اطلاع رسانی در خصوص نفوذ سامانه بارشی به استان گلستان، مراتب از طریق خبرگزاری ها و رسانه های رسمی در اختیار هموطنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، همانگونه که انتظار می رفت، بارش به شکل باران از بامداد امروز در اقصی نقاط استان آغاز شد، ادامه داد: بیشترین میزان بارش از ایستگاه النگدره از توابع شهرستان گرگان به میزان ۳۲ میلی متر ثبت شد.

داداشی، با اشاره به اینکه بارش باران تا امشب با شدت و یا ضعف در مناطق مختلف استان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی به شکل برف است و با کاهش نسبی دما، مه و وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایستگاه دانشگاه پردیس گرگان و ایستگاه کارکنده کردکوی هر دو با ثبت ۱۹ میلی متر بارندگی در رده‌های بعدی بارش باران در گلستان قرار دارند، تصریح کرد: تا زمان خروج کامل این سامانه بارشی از استان، تردد در جاده ها باید با احتیاط انجام شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان، در پایان با تأکید بر اینکه در بارش ها، فعالان عرصه کشاورزی و رانندگان باید احتیاط و پیشگیری های لازم را داشته باشند، اضافه کرد: احتمال آبگرفتگی برخی معابر و اخلال در تردد جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، در پی بارش شدید و رگباری باران که از حدود ساعت ۸ صبح تا ۱۱ در شهر گرگان تداوم داشت، بسیاری از معابر اصلی دچار آبگرفتگی شد و شهروندان در تردد و انجام امورات روزمره با مشکلاتی مواجه شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار