استاندار گلستان در دیدار با جانبازان نخاعی استان؛

استاندار گلستان با اشاره جایگاه ایثارگران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی خدمت خالصانه خود را به مردم انجام دادند و الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی امروز هستند.

جانبازان الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی امروز هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز دوشنبه 16 اسفند در دیدار با جانبازان نخاعی در سالروز ولادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز تصریح کرد: خود را متعلق به شما می دانم و افتخار می کنم که جز شما باشم.

وی افزود: هدف ما بهره گیری از نیروهای توانمند، انقلابی، دلسوز و مردمی است و در این مسیر از مشورت همه دلسوزان استفاده می کنیم.

استاندار گلستان گفت: هدف ما جز خدمت به مردم نیست و باید مراقب جریان های نفوذ در قالب انسان های دلسوز باشیم.

دکتر زنگانه یادآور شد: در رشد اعتبارات تملک دارایی در بودجه سال بعد رتبه ۵ را داریم و البته توانستیم رتبه بودجه جاری استان را در سال بعد به رتبه ۱۴ برسانیم.

وی ادامه داد: توجه به شهدا و جامعه جانبازان و ایثار گران در سفر رییس جمهور به گلستان مورد نظر بوده است و ۲۵ میلیارد تومان جهت تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان، ۲۰ میلیارد تومان برای پارک سلامت ایثارگران و ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار مطهر شهداتخصیص یافته است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: جز استان های هستیم که با برنامه در حال حرکت می کنیم و دعای خیر جانبازان ، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در موفقیت مدیریت استان موثر است.

لازم به ذکر است در این دیدار جانبازان نخاعی دغدغه ها و موضوعات خود را با استاندار گلستان مطرح کردند و دکتر زنگانه با اهدا لوح تقدیری از آنان تقدیر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار