مسئول بسیج رسانه گلستان:

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: ۸۵۵ اثر در زمینه مکتوب و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذرگلستان ارسال شد که بعد از داوری‌های انجام شده ۳۲ اثر حائز رتبه برتر شدند.

۳۲ اثر در جشنواره ابوذر گلستان حائز رتبه برتر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی تجری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۵۵ اثر در زمینه مکتوب و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ارسال شد که بعد از داوری‌های انجام شده ۳۲ اثر در حوزه‌های مختلف خبر، گزارش، مقاله، مصاحبه، یادداشت و چند رسانه‌ای حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به اینکه داوری آثار مکتوب جشنواره در مرکز مطالعات وزارت ارشاد انجام شد، افزود: داوری بخش چند رسانه‌ای و عکس در داخل استان و با استفاده از پیشکسوتان این عرصه انجام شده است.

تجری ادامه داد: داور بخش عکس داوود عامری و یحیی کریم آبادی و داوری بخش چند رسانه‌ای را رضا قاسمی، مصیب کوهی و سید محمد اکبری انجام داده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در روز چهارشنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم جانشین فرمانده سپاه استان، معاون استاندار و دیگر مسئولان حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: در مراسم اختتامیه جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر علاوه بر تجلیل ویژه از ۳۲ نفر برگزیده از همه کسانی که در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند با اهدای هدایایی به رسم یادبود تجلیل خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار