مدیرکل انتقال خون استان گلستان به مناسبت اعیاد شعبانیه از فرماندهی و کارکنان و بسیجیان به خاطر حمایت از بیماران نیازمند به خون تقدیر کرد.

سپاه نینوای استان گلستان با اهدای خون از بیماران حمایت می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان ، دکتر فاطمه محمدی سرپرست  انتقال خون استان گلستان از  اقدام به موقع فرمانده، کارکنان و بسیجیان استان  به خاطر اهدای خون، تقدیر کرد و گفت: سپاه و بسیج همیشه در مقاطع حساس با اداره کل انتقال خون استان کاملا همکاری کرده اند.
دکترفاطمه محمدی افزود: پس از هماهنگی های لازم با سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی فرماندهی سپاه نینوای استان، وی تمامی نیروهای تحت امر و بسیجیان گردان های مختلف را تشویق کرد که تا پایان سال به یاری اداره کل انتقال خون استان بشتابند که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.
سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی فرماندهی سپاه نینوا استان در حاشیه این مراسم گفت: نباید در شرایط بحرانی  بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی را  فراموش کرد. وی تاکید کرد: سپاه و بسیجیان استان اهدای خون و کمک به همنوعان را وظیفه خود می دانند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.
در پایان این آیین نیز دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون استان گلستان با اهدای لوح سپاس از سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان تقدیر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار