دستگیری ۱۵ قاتل در ظرف یک هفته در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، فرزاد تاجره در  مراسم طرح نوروزی ۱۴۰۱ ظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی سراسر کشور ماموریت های متعدد و حساسی را برعهده دارد که در راستای حفظ جام و مال و آبروی مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد:  برای برقراری امنیت مالی و جامی باید برنامه ریزی متعددی داشته باشیم و از ظرفیت تمامی دستگاه ها استفاده کنیم.

تاجره بیان کرد: انتظامی ماموریت های مختلفی به مناسبت ملی و مذهبی و طرح های خاص انتظامی را اجرا می کند و هدف نهایی این طرح ها حفظ امنیت است تا شهروندان بتوانند به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی ادامه دهند.

وی افزود: پس از یک هفته کار عملیاتی و انتظامی به صورتی که همه همکاران ما در آماده باش کامل بودند و بالغ بر ۴۵۰ سارق و بیش از ۱۵ قاتل دستگیر شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ فقره کشف اموال در این هفته داشتیم که به مال باختگان تحویل داده شده است.

تاجره ابراز داشت:جمع آوری سلاح های غیرمجاز برای جلوگیری از نزاع جمعی و فرودی و برخورد با منکرات با همراهی دستگاه هایی که ماموریت دارند از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.
 وی گفت:برخورد با قاچاقچیان و مبارزه بی عمان و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر و کارتون خواب از دیگر اقدامات ما است و وظیفه خود می دانیم این افراد را تحویل کمپ ها بدهیم.

وی تا کرد: مبارزه با کلاهبرداری  در فضای مجاز ی از دیگر وظایف نیروی انتظامی برشمرد و افزود: امروز نیز به مناسبت رزمایش نوروز سال ۱۴۰۱ گرد خم آمدیم و هدف ما از این رزمایش حفط جام مسافران در ایام نوروزی است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان متذکر شد: پیش بینی می شود امسال ۳۰ درصد ترد در سطح استان افزایش یابد، پیش از این نیز نیروی انتظامی به مدت ۱۱۰ روز در طرح زمستانه حضور چشمگیر داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار