در مراسمی با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی «محمد برزعلی» به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، آیین تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی گلستان بعد از ظهر سه شنبه با حضور معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سالن شهید ابراهیمی نژاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد.

حسین دماوندی نژاد ضمن تقدیر از فعالیت‌های هشت ساله مختار مهاجر رییس پیشین جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: نسبت جمعیت روستایی به شهری در استان گلستان تقریباً برابر است و این امر به معنای آن است که عرصه‌های تولید در روستاهای گلستان زنده و پویا است و با جدیت دنبال می‌شود.

دماوندی نژاد افزود: موقعیت اقلیم کشور ما ممتاز و بی بدیل است و در بین تمام استان‌ها خداوند به دو استان گلستان و کرمان در بخش کشاورزی عنایت ویژه‌ای داشته است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: استان گلستان به رکورد ۱۴ میلیون جوجه‌ریزی در ماه بهمن دست یافت که رکوردی بسیار بی نظیری است و این تولیدات آرام آرام روانه بازار می‌شود.

دماوندی نژاد اضافه کرد: استان گلستان نقش بسیار کوچکی در تامین گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز داشت اما در دو یا سه برنامه اخیر با شناختن ظرفیت‌های خود، خصوصاً در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی توانست یکی از استان‌های مهم در تامین مرغ، تخم مرغ و گوشت کشور شود.

وی تاکید کرد: تولیدی ارزشمند است که از طریق صنایع تبدیلی و تکمیلی وارد بازار شود و نباید به صورت خام وارد بازار شده و از رییس جهاد کشاورزی خواست تا تمام توان خود را در جهت توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی در استان به کار گیرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت کشاورزی بیان کرد: وزیر کشاورزی اقدامات ویژه‌ای در خصوص تامین ارز ترجیحی به خصوص در ارتباط با تامین نهاده داشته‌اند و تولید گران با خیال راحت به فعالیت‌های تولیدی خود ادامه دهند.

 ۱۴۰۱

دماوندی نژاد خاطر نشان کرد: ارز ترجیحی که برای تامین نهاده دامی از دولت دوازدهم به سیزدهم رسید در همان شهریور ماه تمام شد اما با پیگیری‌های زیاد وزیر جهاد کشاورزی ارز ترجیحی برای تولیدات اساسی و استراتژیک کشور از جمله گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ فراهم شد.

وی اضافه کرد: گران شدن نرخ ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱ شایعه‌ای بیش نیست و آرامشی که در زمینه تامین مواد پروتئینی در سطح کشور فراهم است آرامشی بسیار بی نظیری است .

دماوندی نژاد افزود: در بخش تولیدات دامی کشور در سال ۱۴۰۱ ارائه خدمات ما از قبیل تامین نهاده با همان سبک و سیاق که در سال ۱۴۰۰ تصویب شده است ادامه می‌یابد لذا تولیدگران نباید نگرانی به خود راه دهند.

در پایان از خدمات مختار مهاجر رییس پیشین جهاد کشاورزی گلستان تقدیر و محمد برزعلی به عنوان رییس جدید جهاد کشاورزی گلستان معرفی و منصوب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار