رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: در ایام نوروز و بعد از سه سال وقفه طرح خدمات بشردوستانه در محل برج‌قابوس شهرستان اجرا می‌شود.

طرح ملی خدمات بشردوستانه در برج قابوس گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، اصغر نودهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارائه خدمات بشردوستانه به مردم و مسافران عزیز است.

وی تصریح کرد: روز گذشته با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان و سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی در محل برج‌قابوس افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: هرساله در ورودی و منطقه‌های گردشگری استان این طرح برای راهنمایی مسافران اجرا می‌شود که در سه سال گذشته به دلیل وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا این طرح متوقف شده بود.

وی ادامه داد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی و طرح ملی خدمات بشردوستانه از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه در شهرستان اجرا می‌شود.

نودهی گفت: پایگاه‌های امدادی هلال احمر شهرستان واقع در سه راهی «اینچه‌برون» و روستای «ایمر» در تمامی ساعت روز با چهار ناوگان خودرویی و هر پایگاه به تعداد پنج نفر آماده ارائه خدمات امدادی در ایام نوروز هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار