سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در استان گلستان ۴۲سامانه ثبت تخلفات فعال است که به زودی ۳۱ سامانه دیگر به این ناوگان افزوده می‌شود.

۳۱ سامانه کنترل سرعت در جاده‌های استان گلستان نصب می‌شود؛ افزایش ۴۲ درصدی ترددها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، محمدرضا سیدالنگی صبح امروز در بازدید ازمرکز مدیریت راههای استان اظهار داشت: در استان گلستان 42سامانه ثبت تخلفات فعال است که به زودی 31 سامانه دیگر به این ناوگان افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد :نصب دوربین کنترل ترافیک در سطح جاده های استان چون کنترل به صورت نامحسوس است علاوه بر کاهش هزینه‌ها بر افزایش ایمنی جاده‌های استان گلستان می‌افزاید.

وی اشاره‌ای هم به پویش منفی 20 کیلومتر در جاده های استان گلستان کرد وگفت :این پویش در 2200کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان گلستان به سمت استان خراسان شمالی اجرایی می‌شود  تا سفر ایمن‌تر برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم از افزایش 42 درصدی ورود خودرو به استان خبر داد و تصریح کرد: 58درصد این خودروها غیر بومی بودند که از 26 اسفند تا پایان روز دوم فروردین وارد استان گلستان شده‌اند.

‌مهدی میقانی به مسیر های پرتردد استان گلستان  هم در این ایام نوروز اشاره کرد و گفت :مسیر علی آباد کتول به سمت گرگان با ثبت بیش از 38هزار تردد ،یکی ازمسیرهایی بود که مسافران نوروزی در این چند روز از این مسیر استفاده کردند.

 ‌وی به ساعات پیک و پر ترافیک مسیرهای پرتردد استان گلستان هم اشاره کرد وگفت : ساعت پیک 16تا18عصر است وبا توجه به تصادفات در این ساعات به مردم ورانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات به حفظ جان خود و دیگران  وکاهش تصادفات جاده‌ای کمک کنند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گلستان افزود :بیشترین تصادفات جاده ای در این چند روز  خودروهای بومی بوده است وهم استانی ها بیشتر احتیاط کنند تا شاهد حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار