رییس هیات بوکس گلستان گفت: کادر فنی تیم ملی نونهالان، چهار مشتزن نونهال گلستانی را به اردوی آماده سازی این تیم که در شیراز برگزار می شود، دعوت کرد.

۴ مشتزن نونهال گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی بیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اردو از ۲۵ فروردین ماه به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی حمزه شیراز آغاز می شود و امیرحسین قربانی و دانیال ساعدی، کمیل کهن پور و دوران ایری چهار ورزشکار گلستانی، تمرینات خود را همراه ۳۰ بوکسور دیگر برگزار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بوکس رده سنی نونهالان و نوجوانان گلستان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشت و مطابق برنامه ریزی انجام شده کسب حداکثر سهمیه های تیم ملی این رده سنی را در دستور کار قرار داده ایم.
رییس هیات بوکس گلستان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اصلی هیات توجه ویژه به توسعه و رشد این ورزش در رده های سنی پایه است و بر همین اساس بخش عمده تمرکز فعالیت ها بر روی نونهالان و نوجوانان متمرکز است.
بیانی یادآور شد: رشته ورزشی بوکس طی سال های اخیر به عنوان ورزشی با خطرات فراوان معرفی شد و این باور اشتباه حامیان مالی را از حضور برای کمک به این رشته دور کرده و بر مشکلات مالی هیات ها افزوده است.

رییس هیات بوکس گلستان از شهرداری های استان به خصوص گرگان خواست در کنار توجه به برخی تیم ها و رشته های خاص، ورزش های دیگر از جمله بوکس را با پرداخت اعتبار مستمر در طول سال برای رسیدن به جایگاه های بهتر همراهی کنند.

هم اینک بیش از هزار بوکسور رسمی و حرفه ای تمرینات خود را زیر نظر یکصد مربی در استان گلستان انجام می دهند.

در این استان شمالی بیش از ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار