سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی سال گذشته ۱۷۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال در گلستان افتتاح و راه اندازی شد.

۱۷۵ واحد صنعتی در گلستان طی سال گذشته راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، درویش علی حسن زاده ظهر سه شنبه در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اظهارکرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاش‌های انجام شده تعداد ۱۷۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال در استان گلستان افتتاح و راه اندازی شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در نتیجه راه اندازی این واحدهای صنعتی دو هزار و ۴۶۹ نفر در استان مشغول به کار شدند.

حسن زاده در خصوص وضعیت استقبال از سرمایه گذاری در استان گلستان گفت: در حوزه جواز تاسیس که به نوعی استقبال از سرمایه گذاری محسوب می‌شود، طی سال گذشته ۵۸۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۸۵ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال بیش از ۱۴ هزار نفر توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان صادر شده است.

وی افزود: هم اکنون هزار و ۱۹۳ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری صنعتی معتبر از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با سرمایه گذاری ۵۷ زار میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۸ هزار و ۸۸۶ نفر در استان گلستان وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار