مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: قرآن همانند خورشید است، نور آن دارای شعاع‌های مختلف و متعدد بوده که این شعاع به همه عالم می‌تابد در واقع قرآن آیین‌نامه زندگی در ابعاد مختلف است.

قرآن آیین‌نامه زندگی در ابعاد مختلف است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه نینوا گلستان امروز، ۲۳ فروردین در کلاس درس‌ اخلاق که در حسینیه ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت وفات حضرت خدیجه‌(س) گفت: حضرت خدیجه کبری(س) اول مؤمن به اسلام بود و همه ثروت خود را در راه دعوت و ترویج اسلام خرج کرد که اگر کمک‌های حضرت خدیجه‌(س) نبود شاید در حرکت اسلام و پیشرفت اسلام یک اختلال و وقفه عمده‌ای به وجود می‌آمد.

مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه سپاه نینوا گلستان بیان‌کرد: حضرت خدیجه دارای سرمایه عظیمی بود که پیامبر مکرم اسلام قبل از ازدواج باایشان با لقب محمد امین در کاروان تجاری فعالیت و راهبری می‌کردند. ایشان این سرمایه را پس از ازدواج در اختیار نبی مکرم اسلام قرار دادند،که یکی از عوامل موفقیت و ترویج و تبلیغ اسلام توسط بانوی بزرگوار رقم خورد.

حجت‌الاسلام ایمانی افزود: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و قرآن بهار دل‌هاست، که واقعاً یک آیین‌نامه زندگی در ابعاد مختلف است. چرا که قرآن همانند خورشید است، نور آن دارای شعاع‌های مختلف و متعدد است که این شعاع به همه عالم میتابد، قرآن هم‌ همینگونه است، به همه عالم، هم ‌به دل ما و هم به وجود روحانی و جسمانی و هم به جامعه ما و خانواده می‌تابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار