آیین تجلیل از ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک گلستان درجهت همکاری مشترک با بنیادمسکن پیرامون اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن و صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی با حضور معاون عمران روستایی بنیادمسکن کشور برگزار شد.

تجلیل از ادارات کل منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک گلستان در راستای همکاری با بنیاد مسکن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیین تجلیل از ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک گلستان درجهت همکاری مشترک با بنیاد مسکن پیرامون اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن و صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور برگزار شد.

 

در این نشست از همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در خصوص تامین زمین برای تولید مسکن قدردانی و بر استمرار این همکاری‌ها تاکید شد.

 

در این نشست اعلام شد تاکنون در استان گلستان یکهزار و ۷۰۰ هکتار زمین از سوی منابع طبیعی در جهت ساماندهی و تولید مسکن به بنیاد مسکن واگذار شد. هم چنین در راستای طرح نهضت ملی مسکن نیز حدود ۲۲۰ هکتار از عرصه‌های ملی به بنیاد مسکن استان گلستان واگذار شده است.

 

در این نشست از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان نیز در خصوص همکاری مشترک برای صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر قدردانی شد.

 

در این سال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار و ۸۰۰ جلد سندمالکیت روستایی و بیش از ۵ هزار جلد سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان گلستان صادر شده است.

 

در این نشست همچنین سند ۲۱ هکتار از اراضی شهرستان گنبدکاووس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای این شهرستان از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان به بنیاد مسکن استان واگذار شد.

 

علاوه براین حدود ۳ هکتار از اراضی ملی در روستای کفشگیری گرگان در راستای طرح نهضت ملی مسکن در قالب تامین مسکن جوانان از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بنیاد مسکن واگذار شد.

 

در پایان این مراسم با حضور شاملو از مدیران کل، معاونان، کارشناسان و مدیران شهرستانی منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان گلستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار