فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت : سپاه ناحیه گرگان با اجرای سیاست تشویقی توانسته است 300 دستگاه ماهواره و تجهیزات کامل آن را از مردم گرگان دریافت و در ازای آن یک دستگاه مبدل دیجیتال به مردم هدیه داده است.

۳۰۰ دستگاه ماهواره ، از سوی مردم گرگان به سپاه تحویل داده شد

سید علی مهاجر ، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص قانون امر به معروف گفت : نگاه ما به امر به معروف به صورت مادرانه است و قبل از تصویب قانون مجلس شورای اسلامی ، بسیجیان با ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر به مقابله با پدیده غرب زدگی پرداختند و بستر این مقابله معرفتی میباشد.

مهاجر در ادامه سخنان خود گفت : یکی از ابزار های جنگ نرم در حال حاضر ، شبکه های ماهواره ای و تجهیزات آنها نظیر دیش و امکانات آنها می باشد که در زندگی مردم رسوخ زیادی پیدا کرده است.

وی افزود : سپاه ناحیه گرگان از ماه مبارک رمضان و همچنین دهه اول ماه محرم امسال ، با اجرای سیاست تشویقی توانسته است ۳۰۰ دستگاه را به صورت داوطلبانه از مردم دریافت کند و در ازای آن به این خانواده ها، یک دستگاه ، مبدل دیجیتال تحویل دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص اینکه این سر انجام این دستگاه های ماهواره ای چه خواهد شد گفت : بنا داریم در یک مراسم ویژه در مقابل دیدگان عموم ، این دستگاه ها را نابود نماییم.

مهاجر گفت : باور حضور در جنگ ، از مهمترین عواملی است که بایستی ما به آن بیاندیشیم .

وی در خصوص جنگ نرم گفت : جنگ نرم یک جنگ خاموش است و به شدت در حال فعالیت میباشد و یکی از ابزار های آن همین دستگاه های ماهواره ای است اما در حال حاضر تلفن همراه و شبکه های اجتماعی نیز به یاری این شبکه ها در آمده اند.

وی در پایان با مطرح کردن سوالی افزود : آیا دشمنان ما ، با ایجاد چنین برنامه ها و ابزار هایی ، دلشان برای فرهنگ ، دانش و سرگرمی ملت ما ، سوخته است ؟ 

اگر ما هوشیار نباشیم ، دشمن با این ابزار ها ، دین ، هویت و فرهنگ ما را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار