رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالا در استان خبرداد.

آغاز طرح نظارت ویژه برکیفیت و کمیت اجناس در گلستان

به گزارش گلستان 24:

حسینقلی قوانلو ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذیربط همچون استاندارد، بهداشت ، تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های شهرستانی از تاریخ ۲۵/۰۸/۹۳ تا ۲۵/۰۹/۹۳ بمدت یک ماه همزمان با سراسر کشور برای بررسی نحوه عرضه و کم فروشی کالاهای بسته بندی شده اجرایی شده که طی آن، واحدهای صنفی و اقتصادی در سراسر استان مورد بازرسی و کنترل قرار گرفته است.

قوانلو اظهار داشت : کالاهای مورد هدف در این طرح کالاهای اساسی و پرمصرف بسته بندی شده شامل مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ ، میوه و سبزیجات ، غلات و حبوبات ، قندوشکر ، خرما ، چای و مواد شوینده است.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در پایان افزود: یکی از اهداف ما در حوزه بازرسی اتخاذ تدابیر لازم جهت داشتن بازاری آرام است که تولیدکننده، عمده و خرده فروش بتوانند در این محیط به نحو سالم و مطلوب فعالیت کنند و خروجی آنها منجر به رضایتمندی مردم شده و علاوه بر آن با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد لازم صورت پذیرد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، کم فروشی و حراج غیرقانونی موارد را به شماره ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند.

ارسال نظر

آخرین اخبار