شب گذشته محمد باقر نوبخت سخنگوی هئیت دولت از افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان در برخی از استانهای کشور خبر داد.

افزایش قیمت نان در گلستان  بعد از سفر ریاست جمهوری

به گزارش گلستان 24: شب گذشته محمد باقر نوبخت سخنگوی هئیت دولت از افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان در برخی از استانهای کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش ، قیمت نان در گلستان هنوز افزایش پیدا نکرده و با توجه به اظهارنظر مسئولین استان ، تعیین قیمت نهایی نان در استان بر عهده کارگروه اقتصادی استانداری گلستان می باشد.

با این حال ، استانداری گلستان از فردا میزبان رئیس جمهور و هئیت دولت است و تصمیمی بابت افزایش قیمت نان در این بازه زمانی ندارد.

همچنین برخی از مسئولین اعلام کردند که افزایش یا ثابت ماندن قیمت نان در روزهای آینده توسط استانداری گلستان اعلام خواهد شد.

nan-tmubasij.ir_1

درویش علی حسن زاده معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما افزود: با توجه به سفر ریاست جمهور به استان گلستان نخستین جلسه و تصمیم گیر بابت افزایش قیمت نان ، روز گذشته در گرگان برگزار شد و تصمیم گیری نهایی به بعد از سفر رئیس جمهور موکول شده است و امیدواریم قیمت مناسبی را برای نان در استان تعیین نماییم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارما مبنی بر اینکه آیا این افزایش قیمت، باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت نان خواهد بود یا خیر، پاسخ داد: قطعا با افزایش قیمت نان بایستی کیفیت و مرغوبیت نان افزایش پیدا کند.

گفتنی است ، برخی از اتحادیه های خبازان با افزایش۳۰ درصدی قیمت نان در استان مخالفت کرده و خواهان افزایش قیمتی حتی بیشتر ازحد تعیین شده هستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار