آخرین اخبار و تمهیدات سفر رئیس جمهور به گلستان از منظرتان می گذرد :

آخرین اخبار و تمهیدات سفر حسن روحانی به گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ با فرا رسیدن زمان ورود دکتر روحانی به استان گلستان آخرین اخبار و تمهیدات سفر رئیس جمهور به گلستان از منظرتان می گذرد :

** وب سایت حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روزهای 11 و 12 آذر ماه را تاریخ سفر رئیس جمهور به استان گلستان یاد کرد در حالی که گفته شده بود روحانی روز سیزدهم نیز در گرگان خواهد بود اما گویا سفر در دو روز خلاصه خواهد شد .

** گویا قرار بود رئیس جمهور قزاقستان به گرگان بیاید و از اینجا به اتفاق حسن روحانی به ترکمنستان برای افتتاح بروند که این امر محقق نشد و روسای جمهور سه کشور در ترکمنستان یکدیگر را دیدار می کنند .

** همچنین شنیده رؤسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان پس از افتتاح ایستگاه راه آهن اینچه برون و برگزاری نشست خبری مشترک در همان ایستگاه به کشورهای خود باز می گردند و به گرگان نمی آیند .

** کارت های ویژه خبرنگاران گلستانی به آنها داده شده و آنها می توانند از فردا برنامه های سفر رئیس جمهور به گلستان را پوشش دهند. البته به بعضی رسانه ها (!) بنا بر دلایلی کارتی تعلق نگرفته است .

** سرهنگ مهری رئیس پلیس راهور استان گلستان با اعلام محدودیت های ترافیکی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اعلام کرد : از ساعت 6 صبح فردا سه شنبه 11 آذر در همه مسیرهای منتهی به میدان شهرداری و میدان ولیعصر و ... تردد ممنوع است .

** شورای شهر گرگان بالاجبار با درخواست کمک 750 میلیونی به استانداری جهت سفر تمهید مقدمات سفر رئیس جمهور موافقت کرده است در حالی که فقط سه عضو شورا ربیعی ، پایین محلی و پزشکپور از این درخواست دفاع کرده و بقیه اعضا حرف داشتند .

** سامد ( ساماه الکترونیکی مردم و دولت ) با شماره 111 به منزله ابزاری برای ارتباط مردم با رئیس جمهور و مدیران از صبح امروز دوشنبه 93/9/10 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد .

** تعدادی از جوانان اصلاح طلب سر نبش پاساژ آریا واقع در خیابان شالیکوبی گرگان ستاد زدند . گفته می شود مبلغ اجاره این مکان میلیون ها تومان می شود و معلوم نیست این پول از کجا آمده است .

** حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح فردا وارد فرودگاه بین المللی گرگان می شود و از همان جا تا استادیوم آزادی گرگان واقع در خیابان پاسداران مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

** گفته می شود به دهیاران در شهرهای مختلف استان گفته شده تا با هزینه دهیاری حداقل 10 تا 20 نفر را با لباس محلی و تامین وسیله نقلیه و ناهار آنان به گرگان بیاورند .

** شنیده شده که کارمندان ادارات هم برای ایجاد حضوری حداکثری در مراسم استقبال و دیدار عمومی شرکت جدی (!) داشته باشند .

** وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز اعلام کرده مدارس گرگان صبح فردا تعطیل نیست ، اما آموزش و پرورش گرگان طی نامه ای به کلیه آموزشگاه های مقطع متوسطه اعلام کرد که دانش آموزان در نوبت صبح می توانند با اخذ رضایت والدین در استقبال شرکت داشته باشند .

** گفته می شود به مغازه هایی که در مسیرهای اعلام شده در محدودیت ترافیکی قرار دارند عنوان شده که تا پایان مراسم دیدار عمومی بسته باشند .

** گویا با آمدن روحانی گروه های مختلف ، غلطک ها و لودرها و ... در شهر راه افتادند و معابر زیادی در شهر ایجاد شده است ؛ ای کاش احتمال آمدن حسن روحانی هر روز وجود داشته باشد تا چرخ توسعه و عمران شهر همواره و مداوم بچرخد .

** شهردار گرگان طی دو روز توانست یک فلکه جدید در گرگان نبش کارخانه شیر پاستوریزه خلق کند ؛ البته این از شهرداری که 27 سال تجربه کاری دارد بعید نیست . همچنین بنری جلوی شهرداری نصب شده که طی آن مردم کوی طهماسبی و چوب بری از شهردار گرگان تشکر کردند . ( خودمونیما عجب آدم زرنگیه این حسین صادقلو )

** کلیه بلوارهایی که در مسیر تردد هیئت دولت و رستورانها و مهمانها و ... بودند با رنگ سبز و سفید رنگ آمیزی و تمیز شدند جای تشکر از همه زحمت کشان در مموعه شهرداری گرگان وجود دارد .

** گویا گفته شده در مراسم استقبال رئیس جمهور و دیدارهای عمومی و اختصاصی فقط از تصاویر حضرت امام ، مقام معظم رهبری و دکتر روحانی رئیس جمهور استفاده شود .

** برخی هنرمندان گرگانی پیشنهاد دادند که وقتی دکتر حسن روحانی به مصلی گرگان می رود بر سر قبر استاد محمد رضا لطفی هم فاتحه ای بخواند (!)

** تلاش و فعالیت مجموعه روابط عمومی استانداری گلستان در فراهم نمودن مقدمات سفر بسیار مهم و قابل توجه بود . از برقراری ارتباط با رسانه های مختلف استان تا راه اندازی سامانه سامد و سنگ تمام صدا و سیمای مرکز گلستان برای کاروان تدبیر و امید .

** گویا پیشقراول کاروان دولت یازدهم در دهمین سفر استانی ، ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور بوده که عصر امروز در شهرستان کلاله حضور یافته و از فرودگاه ، مسکن مهر و بیمارستان کلاله بازدید کرده و بناست صبح فردا به شهرستان مراوه تپه عزیمت نماید .

** نفی و اثبات های فیسبوکی ، وایبری ، لاینی ، تانگویی و ... هم در خصوص چگونگی سفر هیئت دولت به استان گلستان در نوع خود جالب توجه است .

ارسال نظر

آخرین اخبار