دولت برنامه‌های فراوانی برای توسعه استان گلستان دارد که این برنامه‌ها در تهران در جمع وزیران مورد بررسی قرار گرفت و در استان گلستان بررسی مجدد می‌شود .

روحانی در فرودگاه گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در دهمین سفر استانی خود در فرودگاه بین‌المللی این شهر اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که دهمین سفر دولت تدبیر و امید رقم خورد تا از استان سرسبز و زیبایی که دارای مردمی دلاور و سختکوش هست دیدار داشته باشم.

وی افزود: دولت برنامه‌های فراوانی برای توسعه استان گلستان دارد که این برنامه‌ها در تهران در جمع وزیران مورد بررسی قرار گرفت و در استان گلستان بررسی مجدد می‌شود.

وی تصریح کرد: بی تردید نیازهای استان گلستان، مطالبات و شنیدن نظارت مردم برای دولت تدبیر و امید مقتنم خواهد بود و مسائلی که در این سفر باید مورد توجه قرار بگیرد به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دومین روز سفر کریدور ریلی راه‌آهن افتتاح می‌شود، افزود: این راه‌آهن شرق دریای خزر را از ایران به کشورهای آسیای مرکزی متصل می‌کند که در دومین روز سفر افتتاح و بهره‌ برداری خواهد شد.

روحانی راه‌اندازی این خط ریلی را برای توسعه استان و کشور بسیار با اهمیت خواند و گفت: این کریدور جدیدی از جنوب به شمال کشور است که برای ارتباطات سیاسی، اقتصادی و توسعه‌ای موثر خواهد بود.

بنا به این گزارش، رئیس جمهور کشورمان در ابتدای ورود به فرودگاه بین‌المللی گرگان مورد استقبال حسن صادقلو استاندار گلستان ، آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ، آیت‌الله سید عبدالهادی شاهرودی نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری ، امیر منصور خمری ارشد آجا در استان‌های مازندران و گلستان ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات استانی قرار گرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار