بارقه ی امید مربیان پیش دبستانی های گلستان برای استخدام در آموزش و پرورش با سفر روحانی.

نامه ی مربیان پیش دبستانی گلستان به دکتر روحانی

به گزارش گلستان 24 ، با توجه به کش و قوس های فراوانی که در استخدامی های معلمان صورت گرفته است چند تن از مربیان پیش دبستانی استان گلستان طی تماس با سایت کلاس بیست خواستار انعکاس خواسته  های خود شدند.

این معلمان زحمت کش با اشاره به سابقه ی بیش از ۱۲ سال بسیاری از مربیان پیش دبستانی خواستار اعمال قانون تصویب شده از سوی نمایندگان مجلس شدند .

ایشان با انتقاد از مسئولان بالادستی مبنی بر بی سواد خواندن این قشر افزودند : اگرچه سواد به داشتن مدارک تحصیلی نیست واما متاسفانه دراین روزگار ملاک ظاهری با سواد بودن به داشتن مدارک دانشگاهی است، اکثر مربیان پیش دبستانی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند.

مربیان پیش دبستانی ضمن گله مندی از حقوق بسیار پایین این قشر با توجه به زحمات زیاد در مراکز پیش دبستانی همچون سایر معلمان گفتند : با توجه به سابقه ی زیاد این عزیزان حقوق فوق العاده پایین که بعضا به ۱۸۰ تا۲۰۰ هزار تومان در ماه هم  نمی رسد ، چشم امید به استخدام در آموزش و پرورش  وورود به عرصه ی رسمی تعلیم و ترییت این وزارت خانه ی عظیم دوخته ایم.

یکی از معلمان پیش دبستانی در شهرستان کردکوی نیز گفت : بیشتر فعالیت های آموزش و پرورش مانند سنجش کار رابه مربیان آموزش و پرورش سپرده اند اما آموزش و پرورش فقط می خواهد از جوانی و نشاط ما استفاده کرده و بعد به دلایل عدیده ای چون بالا رفتن سن  و نداشتن استخدامی های قانونی مصوب شده ما را از گردونه ی استخدامی خود حذف کند و این به نوعی استثمار نیروها ست.

در ادامه جمعی از مربیان پیش دبستانی های استان  طی نامه ای برای رییس جمهور خواستار استخدام این مربیان زحمت کش و  با سابقه شدند.

در نامه ارسالی این مربیان  آمده است...

باسمه تعالی

دولت متعهد و دلسوز تدبیر و امید

با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای شما

به اطلاع می رساند که ما تعدادی  از مربیان پیش دبستانی به نمایندگی از دیگر مربیان سال های سال است که به انتظار بارقه ی امیدی جهت استخدام در آموزش و پرورش که تعدادی از ما در حدودو ۸ سال تا ۱۰ سال سابقه با حداقل دستمزد و هم پای معلمین گرانقدر ابتدایی در مدارسا بتدایی شهر و روستا مشغول به خدمت بوده و هستیم.

اما متاسفانه طی سالیان گذشته نیروهای زیادی بی هیچ ضابطه ای در آموزش و پرورش استخدام شده اند و از ما که معلومات تجربی و علمی بیشتری نسبت به آنها و همچنین حق بیشتری در بکارگیری نسبت به آنها داشته ایم استفاده نشد علی رغم اینکه مجلس قانون جذب مربیان پیش دبستانی را در دو سال گذشته تصویب کرده بود و موجب شد که حقوق ما قشر مظلوم و زحمت کشیده پایمال شود.

لذا خواهشمندیم با بررسی بکارگیری های گفته  شده به فکر مظلومیت و حق ما باشید و ما هم دعاگوی شما باشیم .

با احترام جمعی از مربیان پیش دبستانی استان گلستان

IMG 2157

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار