عاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان از اکران رایگان فیلم « شیار ۱۴۳» برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران این استان خبر داد و گفت: فرش قرمز زیر پای مادران شهدای جاویدالاثر (مفقودالجسد) گلستان پهن می‎شود .

فرش قرمز زیر پای مادران شهدای جاویدالاثر گلستان

محمدعلی طالع‎زاری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهار کرد: فیلم « شیار ۱۴۳» در تمامی شهرهای گلستان حتی شهرستان‎هایی که فاقد سیما هستند اکران می‎شود.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری‎ها، دستگاه‎های اجرایی و سازمان‎هایی که سالن همایش در اختیار دارند این فیلم به صورت رایگان برای خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران پخش خواهد شد.

به گزارش گلستان 24:معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری پنجره سبز نگار که مسئولیت اکران فیلم را از طرف تهیه‎کننده عهده‎دار است فیلم «شیار ۱۴۳» در سطح وسیع از ۱۵ آذر لغایت ۱۵ دی امسال در گلستان اکران می‎شود.

طالع‎زاری هدف از اکران این فیلم را ارج نهادن به مقام شامخ مادران شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد و بیان کرد: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت در جامعه هستند که همواره باید قدردان این گنجینه‎های ارزشمند باشیم.

golestanema2

وی با بیان اینکه ۷۵ مادر شهید جاویدالاثر (مفقودالجسد) در گلستان وجود دارد، گفت: همراه با اکران این فیلم از تعدادی مادران شهید مفقودالجسد استان به صورت نمادین در هر شهرستان تجلیل می‎شود.

به گفته طالع‎زاری فیلم «شیار ۱۴۳» در سینما عصر جدید گرگان اکران خواهد شد.

لازم به ذکراست ؛ فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با اقتباس از رمان «چشم سوم» دومین اثر بلند سینمایی نرگس آبیار است و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس می‎پردازد.

ارسال نظر

آخرین اخبار