سلطانی فر نماز نخواند و رفت! / صدای انفجار در هنگام سخنرانی فرماندار / رجبی غایب بزرگ دیروز، امروز، فردا!

حاشیه های حضور سلطانی فر در گالیکش

به گزارش گلستان 24:عصر روز سه شنبه مردمان شهرستان گالیکش میزبان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بودند. حواشی حضور نماینده دولت تدبیر و امید به شرح ذیل است:

*  از ساعت 45 / 13 دقیقه باران رحمت الهی از آسمان نازل شد.

* دکتر مسعود سلطانی فر رأس ساعت 35 / 15 دقیقه و با کمترین تأخیر خود را به گلزار شهدای گالیکش رساند که این وقت‌شناسی جای قدردانی دارد.(بعضی از مراسمات شهرستان گالیکش با تأخیرهای 70 دقیقه‌ای شروع می‌شود!)

* حتی با بارش شدید باران سلطانی فر تأکید کرده بود باید قبل از شروع مراسم بر سر مزار شهدای شهر گالیکش حاضر شود.

* قربان عباسی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان و اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت سلطانی فر را همراهی می‌کردند.

* عبدالکریم رجبی نماینده مردم شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه در گالیکش حضور نیافت. (رجبی ساعتی قبل از این مراسم همراه سلطانی فر به مینودشت رفته بود)

* یک رأس گوسفند جلوی پای رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قربانی شد.

* 2 دختر بالباس‌های محلی ورود نماینده هیئت دولت را خوش‌آمد گفتند. یکی از این دختران، فرزند زهرا رنگریز نایب‌رئیس شورای شهر گالیکش بود.

* دکتر سلطانی فر با اهدای گل و قرائت فاتحه در گلزار شهدای گالیکش، به شهیدان سرافراز این شهر ادای احترام کرد.

* در ورودی مسجد جامع گالیکش با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان و بنیاد نیمروز روستای اسماعیل‌آباد 2 غرفه صنایع‌دستی و غذاهای محلی برپاشده بود. سلطانی فر در بدو ورودش از این غرفه‌ها بازدید کرد.

* علی‌رغم این‌که شماره تلفن 111 برای دریافت خواسته‌ها و مشکلات مردم اعلام‌شده بود و مسئولان تقاضا کرده بودند از نامه‌نویسی خودداری نمایند اما بازهم تعداد قابل‌توجهی از مردم نامه نوشته بودند که این نامه‌ها را یکی از آنان به‌صورت خودجوش جمع‌آوری کرد و به دست یکی از هیئت حاضر رساند.

* آخوند آرمون امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش و تعداد دیگری از علمای اهل تسنن در مسجد جامع حضور داشتند.

* در زمان سخنرانی فرماندار ناگهان گاز جمع شده دور یکی از بخاری‌ها منفجر شد و برای لحظاتی همه را دچار شوک کرد. خوشبختانه این حادثه هیچ مشکلی ایجاد نکرد.

* به دلیل بارش شدید باران و شاید هم به دلیل حضور مردم گالیکش در استقبال از رییس‌جمهور در گرگان استقبال قابل‌توجهی از این مراسم نشده بود!!!

* پایان سخنرانی معاون رئیس‌جمهور همزمان شد با وقت اذان مغرب که در عین تعجب حاضران سلطانی فر و هیئت همراهش مسجد را ترک کردند و رفتند! اما مسئولین شهرستان گالیکش مانند فرماندار در مسجد مانده و نماز مغرب و عشا را به امامت حجت‌الاسلام موسوی اقامه کردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار