عضو شورای ولایتی «هلمند»:

عضو شورای ولایتی هلمند تأکید کرد که در حمله نیروهای هوایی افغانستان و نیروهخای خارجی به یک نشست گروهی اعضای طالبان در هلمند، حداقل 40 شبه‌نظامی از جمله یک فرمانده این گروه کشته شدند.

40 تن از اعضای طالبان در عملیات هلمند کشته شدند

به گزارش گلستان24، در عملیات هوایی شب گذشته نظامیان خارجی و نیروهای دولتی شمار زیادی از  طالبان کشته شده‌اند.

وی افزود: شب گذشته نظامیان خارجی و نیروهای دولتی با بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین یکی از مناطق حوزه 2 شهر لشکرگاه را هدف قرار دادند.

40 تن از اعضای طالبان در عملیات هلمند کشته شدند

علیزاده با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن این عملیات هوایی چندین ساعته، تصریح کرد: در نتیجه این عملیات‌ها شمار زیادی از شبه‌نظامیان کشته شدند.

وی خاطر نشان کرد: تنها در نخستین حمله هواپیمای بدون سرنشین دست‌کم 40 شبه‌نظامی و فرمانده طالبان که جلسه‌ای ترتیب داده بودند، کشته شده‌اند.

این عضو شورای ولایتی هلمند اعلام کرد: این فرماندهان و شبه‌نظامیان قرار بود در این جلسه خود نقشه هجوم به شهر لشکرگاه را بریزند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش دقیقی از آمار تلفات شبه‌نظامیان در این عملیات مشخص نشده، اظهار داشت: طالبان همواره تلاش کرده‌اند تا برنامه دقیقی برای تصرف شهر لشکرگاه ترتیب دهند.

این در حالی است که شبه‌نظامیان در چهار طرف این شهر حضور گسترده داشته و به تعبیر نمایندگان مردم هلمند مرکز این ولایت در محاصره شبه‌نظامیان قرار دارد.
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار