معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در صلابت دستگاه قضایی است و اگر صلابت دستگاه قضایی نبود، جمهوری اسلامی ایران در پیچ و خم دوران‎ها تضعیف می‎شد.

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در کنگره گرامیداشت شهدای  دستگاه قضایی استان گلستان اظهار داشت: اجلاسیه 4 هزار شهید از آذر سال 1394 آغاز شده و 16 اداره کل و نهاد و ارگان در برگزاری این اجلاسیه مسئولیت داشتند.

وی تصریح کرد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بزرگترین رخداد فرهنگی در دو دهه اخیر است که جای جای استان را با عطر شهدا معطر کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: مراسم شهدا بهترین فرصت برای کسانی است که می‎خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آینده منتقل کنند.

طهماسبی افزود: امام(ره) فرمان رفراندوم برای جمهوری اسلامی را در کمتر از دو ماه و در فروردین ماه سال 1358 آغاز کرد و ما باید از برخوردهای امام(ره) درس بگیریم.

وی به نامگذاری‎های ایام سال توسط امام(ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: این نامگذاری‎ها فرهنگ‎سازی است و از این نامگذاری‎ها جمهوری اسلامی ایران بهره‎گیری می‎کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان بیان داشت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در صلابت دستگاه قضایی است و من که از دهه شصت با دستگاه قضایی ارتباط داشتم معتقد هستم که اگر صلابت دستگاه قضایی نبود  جمهوری اسلامی ایران در پیچ و خم دوران‎ها تضعیف می‎شدیم.

طهماسبی به توسعه فضای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: هر کسی که تغییرات را مدیریت نکند فردا باید بحران را مدیریت کند و وظیفه من و شما رصد و مدیریت این تغییرات است.

وی با بیان اینکه 67 درصد کاربر ما فضای مجازی هستند در حالی که در دنیا کمتر از 50 درصد از فضای مجازی استفاده می‎کنند، خاطرنشان کرد: دل سوختگان نظام  باید به سمت فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی بروند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان به هماهنگی و اطمینان‎بخشی در جامعه اشاره کرد و افزود: امنیت پدیده سیاری است و هزینه‎های خاکستری دارد که دیده نمی‎شود.

طهماسبی بیان داشت: امروز پس از پشت سر گذاشتن جنگ و فتنه به جزیره ثبات در جمهوری اسلامی ایران رسیدیم و امروز می‎بینیم که جمهوری اسلامی 13 برابر دنیا رشد داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‎کرد که می‎تواند جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را متوقف کنند، افزود: امروز استکبار نمی‎تواند با اتاق شیشه‎ای خود مدیریت و کنترل جهان را در دست بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: وحدتی که در استان گلستان وجود دارد نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان مثال‎زدنی است و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم به این مهم تاکید شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار