اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان پسر باشگاه‌های کشور در گروه اول به میزبانی تیم هاوش در شهر علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، توسن دبیر هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: این رقابت‌ها از 2 دی آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده تا ششم این ماه برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های گروه نخست که به میزبانی هاوش گنبدکاووس در علی آبادکتول برگزار می‌شود، تیم‌های سایپا و پارسه تهران، صالحین ورامین، کاله مازندران و شهرداری اراک نیز حضور دارند.

نایب رئیس هیئت والیبال گلستان افزود: رقابت‌های گروه دوم با حضور تیم‌های پیکان و بانک سرمایه تهران، خاتم اردکان یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری در بابلسر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون، در پایان مسابقات مرحله مقدماتی 4 تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

توسن گفت: تیم والیبال بزرگسالان هاوش در لیگ برتر حضور دارد و استمرار فعالیت این باشگاه در رده های سنی پایه می تواند منجر به شناسایی استعدادها و پرورش بازیکنان شایسته برای استفاده در تیم بزرگسالان شود.

وی به برنامه استعدادیابی این هیئت نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر، برگزاری برنامه مستمر استعدادیابی در پنجشنبه هر هفته، لیگ رده های سنی نوجوانان و جوانان نیز در حال برگزاری است.

به گفته نایب رئیس هیئت والیبال گلستان، این رقابت‌ها با حضور 12 تیم در لیگ نوجوانان و 10 تیم در رده سنی جوانان در حال برگزاری است و در پایان این رقابت‌ها، نفرات شاخص و برتر تیم‌ها برای تشکیل تیم استان گلستان به اردوی آماده‌سازی دعوت می‌شوند.

وی افزود: نفرات برتر و عضو تیم استان با اردوهای مستمر و تمرینات منظم برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی کشور که سال آینده برگزار می‌شود، آماده خواهند شد.

نایب رئیس هیئت والیبال گلستان همچنین به لیگ دسته اول بانوان کشور اشاره کرد و گفت: تیم المان‌سازه استرآباد گلستان، در این رقابت‌های 13 تیمی که اواخر دی ماه آغاز می‌شود، شرکت خواهد کرد.

توسن ادامه داد: افلاک لرستان، یگانه یادآور آفرینش تهران، شهرداری تبریز، طوبی زنجان، معرفت فریدونکنار، شهرداری اراک، شورای شهر و شهرداری کرج، آکادمی مدرن خراسان‌رضوی، بانک شهر تهران، ایران زمین مازندران، ریاضی تهران و لاستیک بارز کرمان ، دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

درخشش بانوان دو و میدانی‌کار کردکویی در رقابت‌های کشوری

بانوان دو و میدانی کار شهرستان کردکوی در رقابت‌های کشوری موفق به کسب مدال شدند.

مرحله دوم رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد که دو و میدانی‌کاران حاضر در مرحله دوم مسابقات موفق به کسب مدال شدند.

در این رقابت ها سمانه کوهکن در ماده پرش سه گام مقام دوم را به خود اختصاص داد، ‌در ماده پرتاب چکش امینه کشیری و لیلا کوهکن مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

کنگره ملی مدیریت امور جوانان برگزار می‌شود

کنگره ملی مدیریت امور جوانان از سوی معاونت ساماندهی امور جوانان دی‌ماه 95 در تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان گلستان گفت: این کنگره با حضور‌مقامات عالی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ستادهای ملی و استانی ساماندهی امور جوانان، مدیران وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و جوانان منتخب سمن‎های جوانان کشور از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار