امید پایگاه صهیونیستی به ترامپ؛

«ترامپ جایگاه و برتری سابق عربستان و متحدانش در منطقه را به آن‌ها بازخواهد گرداند.»

بازگشت عربستان به اوج/ بال‌های ایران قیچی می‌شود!
 
ترامپ بازگشت عربستان به اوج/ بال‌های ایران قیچی می‌شود!
 

به گزارش گلستان24، پایگاه صهیونیستی "دبکا فایل" (Debka File) با انتشار گزارشی تحت عنوان "چه کسی در خاورمیانه از دونالد ترامپ می ترسد؟" از محدود شدن نفوذ ایران و برتری عربستان در منطقه با روی کار آمدن دولت ترامپ سخن به میان آورده و عنوان کرده است: «ترامپ بال های ایران را قیچی خواهد کرد[!]»

 

در این گزارش آمده است: «در حال حاضر نمی توان به صورت قطعی در رابطه با سیاست های آینده دولت دونالد ترامپ در خاورمیانه صحبت کرد اما می توان گفت که به احتمال زیاد سیاست های او در تضاد با سیاست های دولت پیشین آمریکا خواهد بود.»

 

این پایگاه صهیونیستی ضمن بررسی روابط آمریکا و روسیه در دوران ترامپ و همچنین احتمال بهبود روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی در دولت ترامپ، در نهایت می نویسد: «بر  اساس گزارش منابع دبکا، تنها موضوع در رابطه با سیاست دونالد ترامپ در قبال خاورمیانه که به نظر می رسد قطعی باشد، تصمیم جدی ترامپ برای بریدن بال های ایران در منطقه و اتخاذ موضعی کاملا مخالف با مواضع باراک اوباما در این زمینه است.

 

هر چند اوباما هیچ گاه به این موضوع اعتراف نکرده است اما او ایران، عراق، سوریه و کمپ شیعیان را بر سنی ها ترجیح داده است. اما ترامپ به احتمال زیاد این روال را تغییر داده و در جهت مخالف آن حرکت خواهد کرد. ترامپ جایگاه و برتری سابق عربستان و متحدانش در منطقه را به آن ها بازخواهد گرداند.»

5

 

ارسال نظر

آخرین اخبار