یک بام و دو هوای دولتی ها؛

استانداری گلستان که اجرای پروژه پتروشیمی گرگان راه طرحی بیهوده و بی سود برای استان می دانست، به یکباره در زمان انتخابات نظرش را راجع به این طرح عوض کرده و خبر از اجرای این طرح را در چند روز باقی مانده عمر دولت داد.

تغیر مواضع انتخاباتی در استانداری گلستان/ پتروشیمی  گرگان بازیچه سیاسی کاری های دولت

به گزارش گلستان 24، در سال 92 که دولت تدبیر و امید به روی کار آمد و زمام قدرت را به دست گرفت، نتوانست که بیشتر وعده ی هایی را که  قبل انتخابات داده  را عملی کند.

حسن روحانی با وعده های خود که بر پایه امید و امیدواری بود نتوانست کشور را رو به پیشرفت سوق دهد و مردم را نسبت به قبل خیلی نا امیدتر کرده است، و جای تعجب است که چرا این گونه افراد که نتوانستند از پس کوچیک ترین وعده های خود در طول 4چهار سال برآیند آمده اند که بار دیگر 4سال امور نظام را در دست بگیرند.

در یک ماه مانده به انتخابات دولت با افزایش یارانه دهک های کم در آمد و همینطور بحث ثبت نام سهام عدالت نشان داده که عملا هیچ برنامه ای برای کشور نداشته است و می خواهد با انجام این تبلیغات اعتماد دوباره مردم رنج کشیده را بدست بی آورد.

در مصاحبه ای که مدتی پیش سید علی طاهری نماینده پیشین شهر های گرگان و آق قلا با خبرنگار گلستان 24 داشت؛ معلوم شد که تنها مانع اصلی اجرای پروژه پتروشیمی گرگان اقای حسن صادقلو استاندار فعلی بوده است،چرا که این پروژه در مرحله شروع بوده که با مخالفت مسئولین دولت حدود4 سال است که بر روی زمین مانده است.

به دنبال تبلیغات انتخاباتی دولتی ها برای آقای روحانی معاونت استاندار گلستان در چند روز پیش گفته است که پتروشیمی گلستان تا اواخر اردیبهشت به پایان می رسد.

طبق صحبت های سید علی طاهری؛ استانداری گلستان در اوایل شروع به کار دولت نظرش براین بوده که این پروژه سودی برای استان ندارد و فقط وقت تلف کردن است؛با توجه ی به این صحبت ها این تغیر موضع از سوی مسئولین دولت و استانداری در زمان انتخابات به این معنا و مفهوم است که دولت سیاسی کاری را جایگزین خدمت به مردم کرده است.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار