یادداشت:

تصمیم اخلاق مدارانه،متعهدانه،شجاعانه و در عین حال انقلابی مرد خط شکن دیروز و امروز راه را برای پیروزی حتمی کاندیدای جبهه انقلاب هموار کرد

مرد خط شکن دیروز مرد خط شکن امروز شد

به گزارش گلستان 24، به عمل کار بر آید به سخندانی نیست

مرد خط شکن دیروز

تصمیم گیری یکی از مراحل سخت در زندگی هر انسانی است. شاید هر یک از ما در برهه هایی از زندگی نا چار به تصمیم گیری شویم که تعلل در آن عواقب جبران ناپذیری را برای فرد و یا جامعه به همراه داشته باشد. یکی از متفکران بر جسته مدیریت بنام هربرت سایمون تصمیم گیری رامترادف با مدیریت می داند . فردی که ناچار است در برهه ای از زمان تصمیم بگیرد قبل از هر چیز باید دارای استقلال فکر و اعتماد بنفس با لایی باشد و اگر تصمیمی که گرفته شود ارتباط با سر نوشت کشور و مردم آن داشته باشد بسیار سخت تر و ریسک پذیرتر خواهد بود.

تصمیم فقط آغاز یک ماجراست وقتی کسی تصمیم می گیرد ،خود را در جریانی تند پرتاب میکند که او را به سوی هدفی خواهد برد. بزرگی می گفت : تصمیمات من باورهای مرا آشکار می سازد.

با این مقدمه اشاره ای داشته باشیم به یک تصمیم بزرگ.

تصمیمی که دل دوستداران انقلاب اسلامی را شاد و از سویی لرزه بر اندام بدخواهان گذاشته است.

هرچند خبر کناره گیری دکتر قالیباف به نفع دکتر رئیسی خبری غیر مترقبه و در عین حال انقلابی بود اما اشک شوق طرفداران این نامزد انقلابی را به همراه داشت .

تصمیم اخلاق مدارانه،متعهدانه،شجاعانه و در عین حال انقلابی مرد خط شکن دیروز و امروز راه را برای پیروزی حتمی کاندیدای جبهه انقلاب هموار کرد و همانگونه که در بیانه مهم دکتر قالیباف آمده است،تمام ستادها ،نیروها و حامیان دکتر قالیباف با تمام جد و جهد خود در روزهای پایانی تبلیغات در جهت تحقق آرمانهای انقلاب تلاش خواهند کرد تا با پیروزی حجت الاسلام ولمسلمین دکتر رئیسی در 29 اردیبهشت ماه زمینه ساز آغاز دوران جدید همراه با تحول اقتصادی،اشتغال،حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از محرومان و مستضعفان و محرومان در ایران سر بلند باشیم.

 

«به قلم حبیب الله مازندرانی»

ارسال نظر

آخرین اخبار