باتوجه به سوابق مدیر کل سابق سازمان محیط زیست گلستان و انتصاب دوباره مشاور وی توسط سرپرست جدید این سازمان نشان می هد که هنوز یک جریان خاص بر این سازمان حاکم می باشد و چیزی با رفتن آقای مهاجر از این سازمان عوض نشده است

اعتراض شدید محیط بانان به روند مدیریتی سازمان محیط زیست گلستان/حاکمیت یک جریان خاص در سازمان محیط زیست استان+فیلم

به گزارش گلستان24؛استان گلستان به سبب طبیعت خود محل زندگی حیوانات بسیاری می باشد، در جنوب استان جنگل های بکر در شمال استان دشت های وسیع  وتالاب های زیبا همینطور در غرب استان نیز خلیج رو به خشکی گرگان محل زندگی حیات وحش این استان می باشد.

به سبب وجود این چند منطقه در یک استان شکارچیان و صیادان غیر مجاز نیز در این استان زیاد هستند و دیده شده حتی از استان های دیگر نیز برای شکار به این منطقه سفر می کنند.

محیط بانان گلستانی نیز در راستای حفظ محیط زیست و حیاط وحش تلاش های بی شماری می کنند و به علت سختی راه در بعضی از مناطق استان نیازمند امکانات بیشتر و تجهیزات مدرن تر می باشند.

مدیرکل سازمان محیط زیست استان گلستان اسماعیل مهاجر که در سال های قبل به علت شکار غیر مجاز محکوم به محرومیت از انتصاب پست های حساس و مدیریتی شده بوده طی یک اقدام غیرقانونی توسط خانم ابتکار به مدیریت سازمان محیط زیست گلستان منصوب شد، گفته شده به علت تداوم تخلفات،این فرد از سمت خود برکنار شده است.

باروی کار آمدن سرپرست جدید سازمان در استان گلستان برخی از محیط بانان در ادامه این تخلفات و تبعیض ها و عوض نشدن نحوه مدیریت درون سازمان به شدت اعتراض کرده اند.

سرپرست جدید با ورود خود یکی از مشاوران نام آشنای مدیر کل قبلی را دوباره به سمت مشاور مدیرکل منسوب کرد که این مسئله نشان می دهد همان جریان مدیریت قبلی بر این سازمان حاکم است.

عده ای از کارمندان محیط زیست گلستان در ادامه این تبعیض ها فیلمی در فضای مجازی منتشر کردند که اتومبیل غیر استاندارد و ایمنی محیط بانان را نشان می دهد در حالی که خودروی صفر این سازمان با پلاک دولتی در اختیار مشاور سابق  قرار داردکه به گفته محیط بانان وی نیروی رسمی سازمان محیط زیست هم نیست.

این روند نشان می دهد که باید در دولت دوازدهم این سازمان فیلتر شود و از دست افراد ناکار آمد گرفته شود و به کسانی سپرده شود که واقعا درد محیط زیست و طبیعت دارند.

                      

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار