رسانه میلی!

صدا و سیما کاملاً هدفمند و گزینشی عمل می کند. و باز هم می گویند که ما در ایران تنهاییم...!

صدا وسیمای انحصاری

به گزارش گلستان 24 ؛ می گویند در کشور آزادی بیان نداریم. سرکوب می شویم و جای پیشرفت برای امثال ما با ظرز تفکر ما وجود ندارد. ساز مظلومیت می زدند و در سوراخ موش هایشان مخفی می شوند.

اما واقعیت بسیار تلخ است. واقعیتی که قشر مومن و انقلابی کشور را منزوی کنند و هیچ تریبونی به آنها ندهند. چهار سال نتوانند روی آنتن زنده تلویزیون بروند تنها به این خاطر که منتقد برجام بودند و این با ادعای انتقاد پذیری روحانی تناقض دارد.

صادق زیباکلامی که پا روی پرچم آمریکا نگذاشت، چکمه رضاشاه را بوسید، اسرائیل را به رسمیت شناخت و به تازگی از استقلال کردستان دفاع کرد آنتن پخش زنده می دهد تا عقاید انحرافی خود را برای مردم شرح دهد.

یکی نقد برجام را می کند و چهار سال کنار می رود اما دیگری استقلال کردستان را ترویج می کند و عزیز می شود. صدا و سیما کاملاً هدفمند و گزینشی عمل می کند. و باز هم می گویند که ما در ایران تنهاییم...!

 وسیمای انحصاری

یکی مثل شهید حججی از خانواده و فرزند خردسالش می گذرد و برای اسلام و ایران سر از تکه تکه می شود و یکی هم مانند این منورالفکرها که دم از ایرانی بودن می زنند از زندگی مجلل خود دل نمی کنند.

عده ای سعی دارند جوانان مومن و انقلابی را منزوی کنند اما نمی توانند اینکار را بکنند .این جوانان از بطن انقلابند و خوب می دانند که برای انقلاب باید از جان و مال مایه بگذارند، هر تریبونی که پیدا کنند روشنگری می کنند و رسالتشان را بجا می آورند.

هر چقدر که پیران سیاست و روشن فکران متججد غرب مآب مانع آنها شوند باز هم در گوشه ای از یک مسجد یا یک موکب حرفشان  را می زنند. و همین جوانان مومن و انقلابی هستند که به وقت خطر سینه سپر می کنند و از کشورشان دفاع می کنند.

صدا و سیما غربالگری می کند و تریبون را در اختیار حامیان دولت می گذارد تا بتواند بودجه سالیانه را دریافت کند. دولت هم از طریق اعمال بودجه رسانه ملی را تحت فشار قرار می دهد.

باید گفت که این قشر مظلوم نما و روشن فکر، در این دولت به مراتب آزادی بیان بیشتری دارند تا مردم انقلابی کشور. و این روال در همه رسانه های جمعی اعمال می شود. بدین گونه که اگر روزنامه یا سایت یا هر وسیله اطلاع رسانی بیاید و کوچکترین نقدی از عملکرد دولت بکند، با تعلیق و ممنوعیت چاپ مواجه می شود.

علم کردن اشخاصی که عقایدی مخالف مشی نظام اسلامی دارند در صدا وسیما یا در رسانه های دیگر، ظلمی است به مردم که خوراک مسموم از رسانه دریافت می کنند.

صدا و سیمای کشور در حال حاضر انحصاری شده است که رئیسش برای آنها که نباید دست به سینه می شود. و این یعنی طرد عناصر انقلابی و روشنگر از رسانه ای که بیشترین مخاطب و بازخورد را دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار