در پی وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند.

پیام رهبر معظم انقلاب در پی وقوع زلزله اخیر

گلستان 24 :  در پی وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند.

 

متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمین لرزه در غرب کشور را که به جان باختن جمعی از هم میهنان عزیر و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت کردم. وظیفه ی مسؤولان آن است که در همین اولین ساعات با همه ی همت و توان به یاری آسیب دیدگان به ویژه در زیر آوار ماندگان بشتابند و با بهره گیری سریع از همه ی امکانات موجود، از افزایش تلفات جلوگیری کنند.

ارتش و سپاه و بسیج، با نظم و سرعت به آوار برداری و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاه های دولتی چه نظامی و چه غیر نظامی همه ی توان خود را برای یاری آسیب دیده ها و خانواده های آنان به صحنه آورند.

اینجانب از اعماق دل، این حادثه تلخ و مصیبت بار را به ملت ایران به خصوص به مردم عزیز استان کرمانشاه و به ویژه به خانواده های مصیبت زده تسلیت عرض می کنم و متضرعانه از خداوند متعال می خواهم که این محنت و رنج را مایه ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملت عزیزمان بیفزاید.

 

از همه کسانی که می توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می کنم که به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار