رزمندگان "لشکر فاطمیون" در بیانیه‌ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.

بیانیه مهم "لشکر فاطمیون" خطاب به سردار سلیمانی درباره پایان داعش

به گزارش گلستان 24 ؛  رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای به پایان رسیدن عُمر داعش را به مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان ینصرکم الله فلا غالب لکم

فرمانده عزیز و شجاع محور مقاومت

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

اینک پس از ٦ سال با حضور خستگی‌ناپذیر میدانی و فرماندهی حضرتعالی و مقاومت مردانی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان گروه تروریستی صهیونیستی داعش به پایان عمر خود رسید و دنیا از لوث وجود این خونخواران تحت حمایت استکبار جهانی پاک گردید.

رزمندگان لشکر فاطمیون که در این ٦ سال تحت امر و زعامت ولی فقیه زمان و فرماندهی حضرتعالی در میدان‌های مختلف نبرد با تروریست‌های تکفیری شانه به شانه شیرمردان محور مقاومت در سخت‌ترین عرصه‌های این مبارزه مقدس حضور داشتند بر خود می‌دانند تا این پیروزی شیرین و فتح الفتوح عظیم را خدمت رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای‌، حضرتعالی و سایر مردم مظلوم و مسلمان جهان تبریک عرض نمایند.

در این لحظات ناب و پرحلاوت پیروزی جای تک تک شهدای عزیز و سرافراز فاطمیون خالی است اما خون این شهیدان است که امروز درخت اسلام ناب محمدی را همچنان آبیاری می‌کند و آن را مستحکم‌تر از گذشته پابرجای نگه داشته است.

بر این اعتقادیم گرچه عمر خونخواران داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده است اما اربابان داعش در  تل آویو و واشنگتن بیکار نخواهند نشست و بر آتش شعله‌افروزی و کینه‌توزی و بدخواهی در جامعه بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی خواهند دمید و ایدئولوژی نفاق و کینه همچنان پابرجا خواهد ماند.

امروز به برکت زعامت ولی امر مسلمین جهان و با فرماندهی و تدبیر والای شما مردانی از افغانستان خود را پیدا کرده و وارد عرصه و محور مقاومت شده‌اند و با فرمانده عزیزشان هم قسم‌اند که تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای ننشینند.

در اینجا اعلام می‌داریم پس از پاک‌سازی کامل کشور سوریه از لوث وجود تروریست‌های تکفیری و تأمین کامل امنیت حرم عمه سادات(س) و حضرت رقیه(س) آماده هستیم تحت امر امام خامنه‌ای عزیز و با فرماندهی حضرتعالی در هر گوشه از جهان که صدای مظلومی شنیده شود پا به عرصه یاری مظلومان جهان بگذاریم.

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار