مدیرعامل ‌هلال‌احمر استان کرمان :

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اردوگاه‌های اسکان موقت مردم در منطقه زلزله‌زده بخش کوهساران راور همچنان دایر است، از اسکان موقت ۹۹۰ نفر از مردم آسیب‌دیده تا صبح امروز خبر داد.

اسکان موقت ۹۹۰ زلزله‌زده کرمان تا صبح امروز/ ۱۹۸ چادر انفرادی در مناطق زلزله‌زده توزیع شد

به گزارش گلستان 24 ؛ رضا فلاح  در کرمان اظهار داشت: با توجه به افزایش پس‌لرزه‌های زلزله در منطقه هجدک و نگرانی مردم کار توزیع چادر انفرادی به مردم از روز گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 198 چادر انفرادی به خانواده‌های ساکن در منطقه زلزله‌زده در بخش کوهساران توزیع شده است گفت: روند پس‌لرزه‌های زلزله در منطقه طبیعی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر تا زمان آرامش کامل مردم در منطقه حضور دارد افزود: امروز معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برای بررسی وضعیت امدادرسانی و ارزیابی از آن به منطقه سفر می‌کند.

وی از اسکان موقت 990 نفر از مردم آسیب‌دیده تا صبح امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های راه‌اندازی شده نیز دایر هستند و بخشی از افراد در این اردوگاه‌ها اسکان داده شدند.

فلاح با بیان اینکه وضعیت کمک‌رسانی به مردم مطلوب است و ستاد بحران استان کرمان کاملا پای‌کار است گفت: در شب گذشته هزار و 128 عدد کنسروجات، 24 کارتن خرما، 328 بسته آب معدنی و هزار و 26 تخته پتو توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار