آیت‌الله بطحایی:

عضو مجلس خبرگان گفت: مگرجوانانِ این مملکت زیادی بودند که به شهادت برسند تا یک عده امروز در مملکت به دنبال حب مسایل شخصی باشند و زراندوزی کنند.

مدافعان حرم به شهادت نرسیدند تا عده‌ای زراندوزی کنند

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سیدهاشم بطحایی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز( چهارشنبه27دی) در دومین کنگره حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در کانون توحید، اظهار داشت: بی شک انگیزه انقلاب اسلامی، پیاده کردن احکام اسلام و سنت پیغمبر بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه درد ما در زمان طاغوت، درد دین بود، گفت: ما درد دین داشتیم و دین باعث شده که ملت ایران با اینکه در محاصره بیشترین شرارت‌های بین المللی قرار دارد همچنان،  استقامت کند و به راه خود ادامه دهد،  تاکنون هیچ کشوری تا این حد در معرض شرارت‌های بین المللی نبوده است، 

وی افزود: مگر جوانانِ این مملکت زیادی بودند که در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرم به شهادت برسند تا یک عده امروز در مملکت به دنبال حب مسایل شخصی باشند و زراندوزی کنند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سهم بسزای در اتفاق افتادن انقلاب و ادامه انقلاب داشتند، اظهار داشت: همه افراد خوبی مطلق نیستند و ممکن است 80 درصد رفتار و کردار مثبت داشته باشد و 20 درصد هم رفتار و کردار منفی داشته باشد و فقط معصوم است که اشتباهی ندارد لذا یاد چنین افرادی در ذهن مردم خواهد ماند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار