تنها نماینده گلستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور در دیداری خانگی تیم ستاره سرخ کاشان را از پیش رو برداشت و نام خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود بر سر زبان ها انداخت.

 نماینده گلستان مقابل میهمان کاشانی خود به پیروزی رسید

به گزارش گلستان 24 ؛ در این مسابقه که عصر دیروز   در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار شد، تیم دارایی گز میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

تیم میزبان با ترکیب حسین تاجیک، منصور قلی خانی، میثم زمانی، امین هاشمی، ساسان تات، اسلام دبیری، سید محمد علی حسینی، هادی ریاحی، مسعود قره خانی، امین کر و بلال میرزاعلی بازی را آغاز کرد.

اسلام دبیری و بلال میرزا علی زنندگان گلهای تیم میزبان در این مسابقه بودند.

در این دیدار مربی تیم ستاره سرخ کاشان به دلیل اعتراض به قضاوت داور از زمین مسابقه اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال دارائی گز در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: روند پیروزی های تیم دارایی ادامه خواهد داشت و با تداوم این موفقیت ها، یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ دسته دوم خواهیم بود.

علیرضا آلوستانی اظهار داشت: مرحله پلی آف لیگ دسته سوم، بسیار سخت و نفس گیر است اما به توانایی بازیکنانم اطمینان داشته و می خواهیم با رقم زدن اتفاقی بزرگ، فوتبال بندرگز را در کشور صاحب نام و اعتبار کنیم.

تیم فوتبال دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشور است.

این تیم در هفته اول رقابتها در هفته گذشته در یک دیدار خارج از خانه 2 بر یک مقابل تیم پارس تهران به برتری رسید و اکنون با شش امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد .

ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس ، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.

نماینده فوتبال گلستان در مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با 7 برد 3 مساوی و 2 باخت و کسب 24 امتیاز به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور صعود کرده بود.

دارائی گز در هفته سوم این مسابقات و در یک دیدار خانگی روز یکشنبه 24 دیماه میزبان تیم وویستا توربین تهران است.


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار