گرگان - ایرنا - رییس دفتر ریاست جمهوری گفت که اعتبار سفر فردای رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان بیشتر از دور اول سفر در سال 93 است.

 اعتبار دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان بیشتر از دور اول است

به گزارش گلستان 24  ؛  محمود واعظی عصر یکشنبه در آستانه دومین دور سفر استانی رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: اعتبار سفر دولت در سال 93 به این خطه شمال کشور حدود 6 هزار و 600 میلیارد ریال بود ولی اعتبار دور دوم بسیار بیشتر از دور اول است.

وی اضافه کرد: بر اساس مستندات، بیشتر پروژه های مصوب سفر اول رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان اجرایی شده و آن دسته باقیمانده با 20 درصد اعتبار متمم و مازاد عملیاتی و پایان خواهد یافت.

واعظی تصریح کرد: اعتبار سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید جدای از بودجه ای است که به دستگاهها و سازمان های دولتی بطور سنواتی پرداخت می شود.

رییس دفتر ریاست جمهوری در این نشست همدلی و اتحاد در استان گلستان به خصوص حمایت معنوی نماینده ولی فقیه در استان را عامل اصلی موفقیت ها و به ثمر رسیدن پروژه های مصوب دور اول سفر بیان کرد.

واعظی خاطرنشان کرد: حمایت معنوی امام جمعه گرگان باعث شده تا استان گلستان مشکل چندانی نداشته باشد و در آرامش روند توسعه ای خود را پیش ببرد و هر جایی که آرامش و وحدت حاکم باشد دولت نیز به خوبی می تواند به وظیفه خود عمل کند.

وی یادآور شد: پیش از دور دوم سفر رییس جمهوری به استان گلستان تمام نیازمندی های منطقه بر اساس اولویت ها شناسایی شده تا با کمک دولت در حد انتظار تامین و برآورده شود.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با ابراز خوشحالی و استقبال از دور دوم سفر رییس جمهوری به این استان ابراز امیدواری کرد تا سفر دکتر روحانی و دولتمردان خیر و برکت و توسعه را برای منطقه به ارمغان آورد.

سید کاظم نورمفیدی گفت: مسوولان برای مصوبات سفر رییس جمهوری زحمات زیادی کشیدند و مردم استان گلستان نیز چشم انتظار سفر هستند.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان هم گفت: مصوبات دور اول سفر دولت به استان توانست زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کند و امیدواریم تا اعتبار دور دوم هم جهش مناسبی را ایجاد کند.

دور اول سفر رییس جمهوری به استان گلستان آذرماه سال 93 انجام شد و دومین فردا 24 دی ماه انجام خواهد شد.

دکتر روحانی سفرهای دیگری هم در چارچوب های مرتبط به استان گلستان داشت


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار