نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مشکلاتی که به خصوص این روزها به ویژه در مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری چیزهایی است که مردم بسیار خوب ما را نگران کرده و انتظار همه مردم این است که با تلاش هیئت دولت این مشکلات برطرف شود.

 آیت ا.. نورمفیدی: مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری مردم را نگران کرده است / هاشمی : امیدوارم این سفر عقب ماندگی های استان را مرتفع کند

به گزارش گلستان 24  ؛آیت الله سید کاظم نور مفیدی در سفر رئیس جمهور در جمع مردم گنبد کاووس اظهارکرد: بسیاری از عناصر دشمن در ابتدای انقلاب تلاش می کردند اوضاع استان را بهم بریزند و امروز در بیرون از مرزها هم هستند که این امنیت را از استان ما بگیرند و همواره مردم استان از ابتداتا به امروزدست رد به سینه آنها می زنند.

وی افزود: ما مردمان خوبی داریم، زمانی که انقلاب ما بدست آمد تاکنون کشور در بخش های علمی و فن آوری پیشرفت های بسیار خوبی بدست آورده و عزت و استقلال کسب کردیم. باید قدر دادن آن چرا که خا به ما داده و بدست آوردیم قدر دادنند

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مشکلاتی را که این روزها در مسائل اقتصادی و گرانی و بیکاری وجود دارد، تصریح کرد:  اینگونه مسائل چیزهایی است که مردم بسیار خوب ما را نگران کرده و انتظار همه مردم این است که ان شاا. به فضل الهی و زحماتی که مسئولین و هیئت دولت متحمل می شوند  آن را کاهش دهند.

نورمفیدی با اشاره به  خواسته هایی مردم گلستان، خاطرنشان کرد: مرد منتظرمنطقه هستند که زودتر به نتیجه برسد و راه آهن گنبد  به شاهرود و رسیدن آن به بندر عباس، احداث بیمارستان 400 تختخوابی و بیمارستان جامع سرطان که سالهاست پزشکان در این استان و شهرستان تحقیقات آن را انجام دادند، مسئله آب مرزی ما و مشکلات اقتصادی مرزنشینان، مشکلات آبی استان و به سرانجام رسیدن سد نرماب ومرتفع شدن مشکلات آبی چهار شهر شرق استان که اگر سد به نتیجه برسد مشکلات بیش از 100 روستا حل می شود.

وی در خاتمه گفت: باید همه مسئولان باید قدردان این مردم باشیم  و از همه تشکر می کنم که به استقبال رئیس جمهور آمدید و وابستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ظهور رساندید.

استاندار گلستان : امیدوارم این سفر عقب ماندگی های استان را مرتفع کند

در ادامه سید مناف هاشمی ضمن  قدردانی از حضور مردم رد اسقبال از رئیس جمهور گفت: در دوماه گذشته رئیس جمهور و هیئت وزیران در جلسات 3 ساعت و 15 دقیقه ای به اوضاع استان گلستان برای پیش بینی برنامه ها و طرح ها رسیدگی میکردند .

وی ابراز امیداوراری کرد: این سفر و برنامه های دوسال آینده ای که رهاورد این سفر است بتواند عقب ماندگی های که در استان ما در شرق و شمال وجود دارد مرتفع کند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار