شادی مهینی سرمربی گلستانی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال دو ورزشکار این استان را به اردوی آماده سازی دعوت کرد.

 دعوت 2 گلستانی به تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش گلستان 24 ؛ دبیر هیات فوتبال گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از 5 بهمن در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود و 29 ملی پوش دعوت شده تمرینات خود را تا 10 بهمن ماه زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

مرتضی شکی اظهار داشت: هستی حسینی و لیلی نجاتی، گلستانی های فراخوانده شده به این اردوی آماده سازی هستند.

زهرا کیانی، شقایق معتمدی، آناهیتا ابوالحسنی، سارا دیدار، کیمیا کافی، فاطمه سرورزاده، مرین سلیمان پور، مهدیه محمد زاده، هلیا پیلتن، محدثه زلفی، مریم صفاراستگو، فاطمه صفا راستگو، هلیا صادقی، معصومه بهمن پور، سیده زهرا معصومی،زینب عباسپور، مریم عباسی، نگین زندی، رقیه جلال نسب، زیلان مرادی، فاطمه پسنده، هستی فروزنده، زهره عرفانی، آرزو حضرتی، هانیه تنکابنی، کیمیا رحیمی نیا و بیتا ابراهیمی، دیگر ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

دبیر هیات فوتبال گلستان برگزاری طرح استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران مستعد از سوی مربیان را یکی از دلایل حضور مداوم دختران استان در اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف بیان کرد و افزود: استمرار برگزاری طرح های استعدادیابی از برنامه های هیات برای شناسایی نفرات جدید و افزایش تعداد ملی پوشان در آینده است.

شکی برگزاری مسابقات رده‌های پایه فوتبال بانوان در استان و استعدادیابی مستمر را از برنامه‌های هیات فوتبال گلستان دانست.

تنها نماینده فوتبال گلستان در لیگ کشور تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در دسته سوم است.

در سال های گذشته گرگان تیمی به نام اتکا داشت که پس از سقوط از دسته اول، آرام آرام از صحنه فوتبال کشور محو و منحل شد.

مسوولان ورزش آن سال های گلستان امتیاز تیم اتکا تهران را خریده و این تیم را به گرگان آوردند اما در ادامه مسیر موفق به تداوم فعالیت این تیم نشدند.

در بخش زنان هم گرگان تیمی با نام وحدت ایثار در لیگ برتر داشت که پس از چند سال فعالیت به دلیل مشکلات مالی منحل شد.

سردار آزمون شناخته شده ترین فوتبالیست استان است که چندی قبل اولین حضور خود و فوتبال گلستان را در جام جهانی تجربه کرد و هم اکنون در کنار احمد نوراللهی دیگر فوتبالیست گلستانی، تیم ملی را در رقابت های جام ملت های آسیا همراهی می کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار