تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه منشاء انقلاب اسلامی حضرت امام، مخالفت با لوایح استعماری بود گفت: چهل سال است که امریکا علیه جمهوری اسلامی بهانه می گیرد. صد سال دیگه که انقلاب ما باقی بماند باز هم بهانه می گیرد. ما به بهانه امریکا زندگی نمی کنیم با ارزش های دینی و ولایی زنده هستیم.

 منشاء انقلاب حضرت امام(ره)، مخالفت با لوایح استعماری بود/ 40سال است که آمریکا علیه جمهوری اسلامی بهانه می‎گیرد/ کسانی که پای این نظام و انقلاب ایستاده‎اند را با سلاح گرانی هدف قرار داده‎اند

به گزارش گلستان 24 ؛  حسین کریمی اول صبح امروز در" تجمع طلاب انقلابی علیه لوایح استعماری" در مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان بعد از عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تجمع برای مخالفت با لوایح استعماری FATF است که  دشمن در اتاق های فکرهای خود طراحی می کند تا کشور ها را تحت سلطه خود قرار دهد.

 تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده است که باید آرایش جدید دشمن را بشناسیم و آن را تحلیل کنیم. اگر آرایش دشمن را نبینیم و برای آن برنامه ای نداشته باشیم قطعاً با شکست مواجه خواهیم شد.

کریمی اول با بیان اینکه دشمن و نظام سلطه استکباری مشغول طراحی است و محور فعالیت آنها مقابله با انقلاب اسلامی است تاکید کرد: در این عالم خلقت تنها کشوری که در مقابل زیاده خواهی های امریکا و اول تروریست جهان ایستاده است، ایران اسلامی است.

*کارگردان اصلی لوایح استعماری امریکا است

وی با شاره به اینکه این لوایح به ظاهر خیر خواهانه است بیان کرد: ظاهراً مفاد آن مبارزه با پولشویی است یا مبارزه با قاچاق انسان و سلاح گرم، اما سناریویی طراحی شده که کارگردان اصلی آن امریکا است.

جانشین سابق سپاه نینوا ادامه داد: باید بدانیم که امریکا این سناریو را طراحی کرده است و کشوری مانند عربستان و رژیم اشغال گر قدس آن را مدیریت می کنند که به پدر داعش معروف هستند.

* وقتی خودشان تولید کننده تروریست هستند چطور می توانند قانونی وضع کنند علیه خودشان؟

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی خاطر نشان ساخت: آیا اینها می خواهند قانونی را اجراء کنند که علیه تروریست است؟! وقتی خودشان تولید کننده تروریست هستند چطور می توانند قانونی وضع کنند علیه خودشان باشد؟! خودشان درحال بزرگترین قاچاق انسان و اسلحه در جهان هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیدار است متذکر شد: رهبری شجاعی مشغول هدایت این کشتی است و با تیزبینی اش، پیش تر دست دشمنش را می بیند. مگر اعلام نکردند که ما هر نقشه ای می کشیم با سدی ماننده رهبر ایران مواجه می شویم و تمام نقشه های ما را نقش بر آب می کند؟!

*منشاء انقلاب حضرت امام(ره) مخالفت با لوایح استعماری بود

کریمی اول در ادامه با بیان اینکه ما امروز پیرو راه امام(ره) و امام خامنه ای(مد ظله العالی) هستیم افزود: امامی که در آن لوایح استعماری مانند کاپیتولاسیون، دیدید که چه فریادی سر داد. منشاء انقلابش مخالفت با همین لوایح بود و انقلابش باعث شد که امریکا از این کشور بیرون ریخته شود.

جانشین سابق سپاه نینوا تاکید کرد: مقام معظم رهبری به صراحت مطالبی را در خصوص چنین لوایحی بیان می کند برخی ها فرمایشات رهبر معظم انقلاب را می شنوند ولی شیفتگی به غرب باعث می شود فرامین رهبر انقلاب را فراموش کنند.

وی شیفتگی برخی از مسئولین به امریکا را ضعف بزرگ آنان دانست و خاطر نشان کرد: برخی ها چنان شیفته امریکا هستند که گویی این انقلاب بدون امریکا به جایی نخواهد رسید. امام انقلابش را به پیروزی رساند بر اساس شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی. یعنی یک گفتمان ثالث را در دنیا وضع کرد. حضرت امام (ره) ثابت کرد که با تفکر انقلابی و آموزه های دینی و عاشورایی در مقابل همه سلطه گران میتوان ایستاد.

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی ادامه داد: چرا برخی ها این نظام و انقلاب را که با تلاش و خون ها به این نقطه رسیده را میخواهند دو دستی به دشمن تحویل دهند؟

وی با برشمردن اهداف امریکایی ها در خصوص FATF متذکر شد: اولین هدف امریکایی ها در این لوایح قطع ارتباط مالی ایران به عنوان پشتیبان حرکت ها و نهضت های مردمی با محور مقاومت است.

کریمی اول دومین هدف این لوایح را بستن راه هایی که ایران در حال دور زدن تحریم است دانست و تاکید کرد: آنها با شناخت این راه ها می خواهند ایران، به هیچ عنوان تحریم ها را دور نزند. و یکی دیگر از برنامه هایی که دارند این است که کشور های در حال همکاری با ایران هستند را فشار بیاورند تا دیگر همکاری نکند.

جانشین سابق سپاه نینوا مشخص شدن حویت تجار ایرانی و شرکای خارجی را سومین هدف این لوایح عنوان کرد و تصریح کرد: آنها بعد از اجرای این توافق تراکنش هایی که نهاد ها و سازمانها دارند اگر به تایید آنها نرسد به هیچ عنوان امکان جابجایی نخواهد داشت.

*شیفتگان به غرب، ظاهراً پیمان هایی برای نابودی انقلاب با آنها بسته اند

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی با بیان این سوال که چرا کشوری که امروز عزمتند است و با افتخار در مقابل جهان خواران ایستاده است این افتخار را خودمان با دستهایمان تحویل دشمن دهیم؟ ادامه داد: تفکری از ابتدای انقلاب در کشور بوده است که کسانی که شیفته غرب هستند و کسانی که می خواهند این کشور به دامان امریکا برگردد، اینها ظاهراً پیمانهایی با غرب بسته اند و جلوی دشمن کم آورده اند و تعجیل در تصویب چنین لوایحی دارند که لوایح استعماری است.

کریمی اول ادامه داد: حضرت امام (ره) همانطوری که فرمود اگر در امریکا هزاران مسجد بسازند و بر روی گلدسته های آنها شعار الله و اکبر سر دهد باز هم شما شعار مرگ بر امریکا یادتان نرود.

وی گفت: عده های هم با وقاحت تمام گفتند سایه جنگ با برجام از سر کشور ما خارج شد!. مذاکرات برجام سایه جنگ را از سر کشور ما برداشت یا خون شهداء و ایستادگی ملت و شجاعت مدافعین حرم؟! چرا دروغ میگوید؟! اگر دشمن بداند ما کم آورده ایم لحظه ای عقب نمی شیند.

* چهل سال است که امریکا علیه جمهوری اسلامی بهانه می گیرد

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی عنوان کرد: نباید به این فکر باشیم که با بهانه زدایی تن به هر لایح ای بدهیم، چهل سال است که امریکا علیه جمهوری اسلامی بهانه می گیرد. صد سال دیگه که انقلاب ما باقی بماند باز هم بهانه می گیرد. ما به بهانه امریکا زندگی نمی کنیم با ارزش های دینی و ولایی زنده هستیم.

آقایان وزیر چرا نامه ای برای معیشت و رفع گرانی مردم نمی نویسید؟!

جانشین سابق سپاه نینوا با بیان اینکه تعجب میکنیم که 8 وزیر نامه می نویسند به حضرت آقا که سریع تر تصویب کنید وگرنه ما ضرر خواهیم کرد. آقایان وزیر چرا نامه نمی نویسید برای رفع مشکلات مردم؟! چرا جلسه ای نمی گزارید برای گرانی های هدایت شده و طراحی شده و کسانی را تحت فشار گذاشته اید که پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

وی تاکید کرد: کسانی که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند با سلاح گرانی هدف قرار داده اند. می خواهید این ملت را از انقلاب جدا کنید؟! اما بدانید این ملت پای آرمانها جون و خون داده است و از این گردنه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و ... سر افراز بیرون خواهد آمد.

کریمی اول بیان کرد: فرزندان انقلاب باید هوشیار باشند که توطئه هایی خطرناک در مسیر انقلاب با کمک امریکا در حال طراحی است. اما مقام معظم رهبری می فرماید کسانی که ترویج می کنند که راهی جزء پناه بردن به دشمن نداریم به کشور خیانت می کنند، من تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد. لذا ما با صراحت می گوییم ما سربازانت پای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده ایم و لحظه ای از فرمایشات شما عدول نخواهیم کرد.

وی با خواندن شعر ما خشم فروخورده هر طوفانیم * اماده دفع خار ازین میدانیم / تنها به اشارتی ز رهبر کافیست * تاریشه هرچه فتنه را خشکانیم به سخنرانی خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار