استاندار گلستان با اشاره به افزایش کمک های دولت به حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، گفت: کمیته امداد گلستان قریب به ۹۸ درصد اعتبارات خود را در سال ۹۷ جذب کرد.

کمیته امداد گلستان ۹۸ درصد اعتبارات خود را در سال ۹۷ جذب کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و شهرستان‌ها به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) جز نخستین نهادهای بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب آن را پایه ریزی و ایجاد کردند.

وی افزود: از دو جهت مسئولیت کمیته امداد سنگین است، نخست نام این نهاد است و دوم مخاطبان این نهاد که قشر آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

هاشمی راه اندازی این نهاد توسط امام خمینی (ره) را نشانه توجه ایشان به محرومان دانست و یادآور شد: دو دغدغه اساسی امروز رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری هم معیشت مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر و اشتغال جوانان خصوصاً جوانان مستعد محروم است و باید با روش‌های مختلف نسبت به توانمند سازی جوانان و خانواده‌های محروم اهتمام ویژه داشته باشیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: دولت علی رغم شرایط بسیار سخت موجود و جنگ اقتصادی که دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند، اعتبارات کمیته امداد و نهادهای حامی محرومین را در بودجه ۹۸ افزایش داده است.

وی با تاکید بر این که شرایط سخت اقتصادی فعلی گذرا است، گفت: مردم قدرشناس همواره در روزهای سخت در کنار مسئولان بوده اند.

هاشمی با اشاره به عملکرد مناسب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ توانسته است قریب به ۹۸ درصد اعتبارات خود را جذب کند و در سال ۹۷ بیش از سه هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد کرد و بیش از ۱۵۰ هزار نفر در استان را تحت پوشش حمایت خود قرار دهد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار