رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بومی بسیج سازندگی در بحران سیل سه استان گلستان، مازندران و خراسان شمالی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

فعالیت بیش از 200 گروه جهادی بومی در مناطق سیل‌زده/ اعلام آمادگی 2 هزار گروه جهادی دیگر

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری بسیج ، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، درباره فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بومی بسیج سازندگی شامل 4 هزار جهادگر در بحران سیل سه استان گلستان، مازندران و خراسان شمالی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی و گریدر در منطقه فعال شده‌اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیل زدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی و کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: تاکنون بالغ بر هفت کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استان‌ها جمع‌آوری و ارسال شده است.

 

زهرایی با اشاره به آمادگی 2 هزار گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان افزود: سازمان بسیج سازندگی در کنار سایر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه را  تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله‌زده، وظیفه و رسالت خود می‌داند و در صورت اعلام نیاز مسؤولان محلی 2 هزار گروه جهادی آمادگی کامل دارند تا در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت‌رسانی کنند.

 

وی بیان کرد: نیازهای مردم در مناطق سیل‌زده شناسایی شده و در اولین فرصت نسبت به رفع کامل این نیازمندی‌ها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار