تفاهم‌نامه همکاری بین هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه جامع گلستان امضا شد.

تفاهم‌نامه بین هیأت گزارش ملی سیلاب و دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ صبح یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه هیات ویژگی به سیل اخیر در استان گلستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان امضا شد.

در راستای همکاری‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری میان هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها به نمایندگی محمود نیلی احمدآبادی و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایندگی علی نجفی‌نژاد به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه در خصوص همکاری علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی به منظور تهیه و تدوین گزارش ملی سیلاب ها در کارگروه‌های هوا و اقلیم، هیدرولوژی و منابع آب، مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی، مدیریت بحران، منابع طبیعی و کشاورزی، محیط زیست، اقتصاد و تامین مالی و معرفی نماینده در کارگروه‌های ملی انجام شد.

استفاده حداکثری از نظرات کارشناسی همکاران هیأت در استان گلستان، همکاری با نمایندگان استان در معرفی به سازمان‌ها و اخذ اطلاعات به عنوان هیأت، جزو تعهدات هیأت ویژه است و معرفی اعضای هیأت علمی صاحب نظر و کارشناسان خبره جهت همکاری با هیأت، جلب مشارکت فنی و علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سایر مراکز آموزشی- پژوهشی استان گلستان و کارشناسان استان در تبیین واقعیات حادثه، نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی و تببین درس‌آموخته‌ها و راهبردهای اصلاحی جزو تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

شایان ذکر است: این تفاهم‌نامه در ۶ ماده به امضا رسید و هزینه‌های مرتبط با اجرای این تفاهم نامه از محل اعتبارات تخصیص یافته به هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، تامین خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار