انتشار خبرهایی خوب برای صاحبان گوشی‌های هوشمند هوآوی می‌تواند آن‌ها را به برنامه‌های آتی این شرکت امیدوار کند.


پذیرایی رایگان برای صاحبان گوشی‌های هوآوی!

به گزارش گلستان 24 ؛ ، مطمئنا پس از اجرایی شدن سیاست‌های تجاری شرکت‌های آمریکایی با هوآوی بسیاری از کاربران اندروید که از گوشی‌های هوشمند هوآوی استفاده می‌کنند، نگران عدم دریافت نسخه جدید و پشتیبانی سیستم عامل اندروید در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ هستند.

در پی بالا گرقتن تنش اقتصادی بین چین و آمریکا، شرکت‌های بزرگ هر دو شرکت متحمل ضرر‌هایی تقریبا جبران ناپذیر شده‌اند. ولی در این میان شرکت هوآوی به دلیل لغو یک جانبه بسیاری از قرارداد‌های پشتیبانی از سوی گوگل در خطر بسیار جدی قرار گرفته است و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی برای سیستم عامل اندروید فعال در این گوشی‌ها خواهد افتاد. بسیاری از صاحبان گوشی‌های هوآوی در کشور‌های مختلف جهان با نگرانی شدید از اقدامات بعدی گوگل به فکر فروش گوشی‌های خود افتادند.

ولی میان جنگ تجاری بین شرکت‌های چینی و آمریکایی علاوه بر مردم چین، برخی از شهروندان کشور‌های دیگر جهان نیز به حمایت همه جانبه از هوآوی روی آوردند. اگر شما قصد سفر مکزیک و شهر مکزیکو سیتی را دارید، رستوران Taqueria Tachitos با اقدامی جالب به گرمی از شما استقبال می‌کند. این شرکت به مشتریانی که با گوشی هوآوی خود به آنجا مراجعه کنند، برای ناهار غذای کاملا رایگان داه و برای شام نیز تخفیف ویژه‌ای به صاحبان گوشی‌های هوآوی می‌دهد.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا بار‌ها هوآوی را متهم به جاسوسی از شهروندان آمریکایی در این کشور کرده است و با تصویب قوانین سخت گیرانه در دولت آمریکا به دنبال اعمال فشار روز افزون به چینی‌ها هستند. در واکنس به این رفتار‌های آمریکایی‌ها، مقامات و مردم چین گوشی‌های هوآوی خود را به سطل زباله انداختند و گوشی‌های هوشمند هوآوی را جایگزین آن کردند. هرچند در اوج تنش‌ها نیز مقاماتی از هر دو کشور به دنبال گفتگو و کنار گذاشتن اختلافات هستند، ولی چینی‌ها اعلام کردند تا زمانی که آمریکا تمامی مجوز‌های تجاری هوآوی را دوباره صادر نکند به میز مذاکره برخواهند گشت.

پذیرایی رایگان برای صاحبان گوشی‌های هوآوی

شاید در آینده‌ای نزدیک تعداد بیشتری رستوران در سراسر جهان در حمایت از هوآوی مانند رستوران واقع در مکزیکو سیتی غذای رایگان مشتریان دارنده هوآوی خود بدهد. پس در فروش گوشی‌های هوآوی خود عجله نکنید و با ایجا انگیزه‎‌هایی هرچند کوچک به آینده امیدوار باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار