بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان:

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان گفت: بانوان ورزشکار گلستانی در انتخاب قهرمان قهرمانان استان دیده نشدند و انتظار بیشتری از کارشناسان داشتم.

بانوان ورزشکار گلستانی دیده نشدند/انتظاربیشتری از کارشناسان داشتم

به گزارش گلستان24 ؛  غزال شرفپور که در مکان چهارم قهرمان قهرمانان ورزش گلستان در سال ۱۳۹۷ قرار گرفت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای برنامه قهرمان قهرمانان ورزش گلستان که برای نخستین بار برگزار شد اقدام پسندیده و جذابی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بود.

وی افزود: این برنامه موجب شد تا بسیاری از ورزشکاران گلستانی شناخته شوند اما در رای گیری نقص‌های زیادی وجود داشت.

شرفپور تصریح کرد: ۱۰۰ کارشناس و بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم در این رای گیری شرکت کردند اما در نهایت آرا به صورت مساوی محاسبه شد که به عقیده من بی عدالتی بود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم برای ثبت رای خود وقت گذاشتند و حق داشتند که رای آنها دیده شود اما به رای آنها احترام گذاشته نشد.

خیلی از کارشناسان از ورزش بانوان اطلاعات نداشتند

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان اطلاعات لازم را در مورد ورزشکاران نداشتند، گفت: فقط خبرنگاران و چند کارشناس اداره کل ورزش و جوانان استان از اطلاعات لازم در مورد ورزشکاران برخوردار بودند و سایر کارشناسان که روسای هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش شهرستان‌ها بودند اطلاعات لازم را نداشتند.

شرفپور افزود: باید افرادی رای می‌دادند که اطلاعات کافی را داشته باشند و خیلی از این افراد حتی ۱۰ ورزشکار دختر استان را نمی‌شناختند و آرای آنها سلیقه‌ای بود.

وی ادامه داد: من به عنوان تنها دختری که در میان ۱۰ ورزشکار برتر قرار گرفتم به نمایندگی از ورزشکاران دختر صحبت می‌کنم که بانوان ورزشکار بیشتری شایسته حضور در جمع ۱۰ نفر برتر بودند.

شرفپور تصریح کرد: تمام ۱۱ دختری که بین ۵۰ کاندیدای این نظرسنجی بودند از بهترین‌های آن رشته در کشور هستند اما در حق آنها اجحاف شد.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل دیده نشدن بانوان ورزشکار این است که رسانه‌ها کمتر به انعکاس ورزش بانوان می‌پردازند و حتی پخش زنده نمی‌شود.

امیدوارم نقص‌های برنامه برطرف شود

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش کشورمان با بیان اینکه باید اطلاع رسانی وسیع‌تری انجام می‌شد تا بانوان ورزشکار گلستانی دیده شوند، گفت: اگر در نهایت یک دختر و یک پسر را به عنوان برترین ورزشکاران گلستانی انتخاب می‌کردند منطقی‌تر بود و انتظار داشتم کارشناسان ارزش بیشتری برای بانوان ورزشکار قائل شوند.

شرفپور افزود: به عقیده من تعداد کاندیداها زیاد بود و اگر ۳۰ نفر به عنوان کاندیدا انتخاب می‌شدند تا فقط مردم به آنها رای دهند عاقلانه‌تر بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از من جواب خواستند که رای ما چه شد و با این اتفاق اعتبار برنامه زیر سوال رفت.

وی در پایان گفت: امیدوارم نقص‌های این طرح در سال‌های آینده برطرف شود تا رای مردم تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار