فرماندار سابق گرگان گفت: من از ظرفیت‌های استاندار سابق دفاع کردم که شاید برای من هزینه داشت اما بی معرفت نیستم و انسانیت را درک می‌کنم.

دفاع از استاندار سابق برای من هزینه داشت/ آدم هیچ کس نیستم

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوالقاسم صفوی ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار گرگان، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت رسانی به مردم گرکان را به من داد و از استاندار سابق و فعلی تشکر می‌کنم.

وی افزود: ساعت ۱۲ شب گذشته برای تغییر فرماندار گرگان با من تماس گرفتند، البته از قبل این برنامه وجود داشت و قرار بود با استاندار جدید برگزار شود.

صفوی تصریح کرد: در این مدت غیر از حقوق سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی چیزی دریافت نکردم و حراست و دستگاه‌های نظارتی شاهد این موضوع هستند.

وی ادامه داد: در تمام این مدت با خودرو شخصی رفت و آمد می‌کردم و از استاندار سابق و وزیر کشور که اجازه خدمتگزاری به من دادند تشکر می‌کنم.

برخی حرف‌ها به ناحق به من نسبت داده شد

فرماندار سابق گرگان با بیان اینکه با هیچ مدیری غیر از توسعه صحبت نکردم، گفت: از هیچ مدیری درخواست شخصی نداشتم، رانت و وام نگرفتم تا مدیر اول شهر گرگان پاک باشد و این درسی برای بقیه شود.

صفوی افزود: اگر به مدیران دیگر جسارت کردم از آنها عذر می‌خواهم و اگر حرفی زدم فقط به خاطر مردم بود و امیدوارم خداوند باز هم فرصت خدمتگزاری به من بدهد زیرا من فرزند انقلاب هستم.

وی تصریح کرد: هیچ انسانی بدون اشتباه نیست اما تمام سعی خود را انجام دادم تا در مسیر انقلاب حرکت کنم و از هیچکس طلب و ادعایی ندارم.

صفوی ادامه داد: برخی حرف‌ها به ناحق به من نسبت داده شد، من از ظرفیت‌های استاندار سابق دفاع کردم که شاید برای من هزینه داشت اما بی معرفت نیستم و انسانیت را درک می‌کنم.

وی اضافه کرد: من آدم هیچکس نبوده و نیستم و فقط آدم نظام و انقلاب هستم و هر جا استاندار تشخیص بدهد با جان و دل کمک خواهم کرد.

وی یادآور شد: آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان همواره به من عنایت ویژه‌ای داشتند و امیدوارم خداوند ایشان را که عامل وحدت هستند حفظ کند.

تغییر مکان فرمانداری برای من بار سیاسی داشت

فرماندار گرگان با بیان اینکه توسعه گرگان یکی از مهم ترین دغدغه‌های من بود، گفت: از لحظه‌ای که مسئولیت گرفتم با شهردار جلسه گذاشتم و سه ساعت در خصوص توسعه گرگان صحبت کردیم و قرار شد از تغییر ساختمان فرمانداری آغاز کنیم.

صفوی افزود: تغییر مکان فرمانداری برای من بار سیاسی داشت اما می‌خواستم این کار را انجام دهم و قرار بود جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری باشد و کلنگ زنی شود.

وی ادامه داد: روبروی مهم‌ترین بیمارستان گرگان پاساژ زده شد و برای اینکه بیمارستان را نجات دهیم و مردم را به آرامش برسانیم باید فکری می‌کردیم.

صفوی تصریح کرد: روزی ۲۰۰ تن شیر به استان گلستان وارد می‌شود و به این معنی است که توسعه دامداری در گرگان جواب می‌داد.

وی یادآور شد: با یکی از دامداری‌های گرگان وارد مذاکره شدیم و نتایج خوبی حاصل شد تا با همکاری کارخانه پگاه برای نخستین بار کارخانه بستنی ایجاد شود تا بیش از ۱۵۰ نفر مشغول به کار شوند و ایحاد کارخانه پنیر و توسعه کره سازی هم در دستور کار بود.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال مدیریتم، دو ماه آن را شبانه روز درگیر سیل بودیم و هشت هزار نفر را در ۲۳ نقطه اسکان دادیم در حالی که ۱۷ هزار هکتار از زمین‌های گرگان زیر آب بود.

احساس می‌کردم مدت مسئولیتم کوتاه است

فرماندار گرگان با بیان اینکه نگاه من این بود که مسافران عبوری را در گرگان متوقف کنیم، گفت: برای جذب سرمایه گذار باید قوانین را در خدمت توسعه نرم کنیم و از شهرداری و شورا می‌خواهم تدبیر بیشتری انجام شود زیرا تمام دنیا برای سرمایه گذاری ارزش قائل می‌شوند.

صفوی افزود: برای منطقه گردشگری هزارپیچ باید پکیج گردشگری تعریف شود تا بتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تپه قلعه خندان چند صد سال افتاده بود و صد میلیون تومان بودجه گذاشتیم و فردا کلنگ زنی بزرگ آن با پیمانکار تهرانی انجام می‌شود.

صفوی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار برای پتروشیمی حاضر شده چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

وی در پایان گفت: احساس می‌کردم مدت مسئولیت من کوتاه است و واقعاً کوتاه بود.

لازم به ذکر است؛ آئین تودیع و معارفه فرماندار گرگان ظهر یکشنبه برگزار شد که محمد حمیدی به عنوان فرماندار جدید گرگان معارفه و از زحمات ابوالقاسم صفوی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار