بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، می‌گویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.

انتقاد مشتریان سایپا از بدعهدی های سایپا

به گزارش گلستان۲۴؛بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، می‌گویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.

مسعود حسنی یکی از این خریداران با انتقاد از بدعهدی گروه خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای فروخته شده، اظهار داشت: ۲۹ مرداد سال گذشته برای خرید خودرو از شرکت سایپا ثبت‌نام کردیم و قرار بود خودرو را آذرماه تحویل بگیریم.

وی ادامه داد: تحویل خودرو به موقع انجام نشد و بهمن ماه سال گذشته شرکت سایپا از ما مهلت ۱۲۰ روزه گرفت تا خودرو را پس از این مدت تحویل دهد.

وی تصریح کرد: قرار شد خودرو با قیمت شهریور ۹۷ تحویل داده شود ولی در مقابل، ۱۲۰ روز منتظر تحویل خودرو باشیم و در عین حال، جریمه دیرکرد این مدت نیز به ما پرداخت نشود.

حسنی تصریح کرد: بهمن سال گذشته برای تحویل خودرو، تکمیل وجه انجام دادیم و اردیبهشت امسال نیز حدود ۵۰۰ هزار تومان بابت مابه‌التفاوت نرخ بیمه پرداخت کردیم، این در حالی است که با گذشت ۱۳۰ روز از زمان تکمیل وجه هنوز خودرویی به ما تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: نمایندگی‌های سایپا در این مورد اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و شرکت نیز جواب درستی به ما نمی‌دهد.

حسنی توضیح داد: سامانه تماس با مشتریان سایپا نیز با مشکل روبرو است و پس از آنکه چند دقیقه در نوبت می‌مانیم، از نوبت خارج شده و امکان دسترسی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای خرید تیبا هاچ‌بک ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تکمیل وجه انجام دادیم ولی تاکنون موفق به تحویل خودرو نشده‌ایم.

این خریدار محصولات سایپا تأکید کرد: بسیاری از مردم با شرایط اقتصادی متوسط و یا ضعیف نسبت به خرید خودرو از کارخانه اقدام کرده‌اند ولی حالا با گذشت یکسال هنوز موفق به تحویل خودرو نشده‌اند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

  • P
    0

    با سلام سال ۹۶ یک خودروی تیبا از شرکت سایپای مومنی تحویل پس از یکی دو ماه صفحه کلاج ماشین اذیت کرد در یکی از نمایندگیهای استان گلستان تعویض کردم باز بعد ۵ یا ۶ ماه دیگر باز تکرار شد و دوباره بیرون از شرکت در یکی از تعمیر گاه های صفحه کلاج را تعویض کردم و الا دو سال از عمر ماشین میگذرد و من دو روز پیش برای چهارمین با صفحه کلاج ماشینم را تعویض کردم خواهشمندم راه چاره ای برای ما بگویید که از شر تعویض صفحه کلاج ماشین راحت شویم. با تشکر از زحمات شما

  • محسن نمازی
    0

    با سلام
    بنده در مورخه 89/10/29 یک دستگاه کوئیک خریدم که هنوز به دویست کیلومتر نرسیده برای کمپرسور کولر مشکل پیش آمد
    پس از مراجعه به نمایندگی شماره 2054 نعمتی در مورخه 89/11/1
    کارشناس نمایندگی تشخیص داد که کمپرسور باید تعویض گردد که متاسفانه قطعه یدکی هم موجود نبود.
    حتی پس از 10 روز هنوز قطعه نیامده بود
    در کیلومتر 4000 برف پاک کن ماشین به مشکل خورد و از طرفی شیشه بالا بر جلو سمت راننده به صدا افتاد
    پس از آن رنگهای سپر عقب و جلو شروع کرد به ریختن
    انتقاد
    چرا ماشین صفر که از کمپانی خارج میشه به این زودی به مشکل میخوره؟ این نشان دهنده کیفیت پایین شرکت سایپا میباشد
    چرا ماشینی که تحت گارانتی هست قطعه یدکیش در نمایندگی نیست؟ این نشان دهنده عدم مسئولیت در قبال محصول از طرف شرکت سایپا میباشد
    چرا باید ماشین صفر رنگ سپرش بریزه
    از طرفی تماس با صدای مشتری خود یک پروژه دیگری است که کار خیلی سختی است حداقل کانالی برای مشتریان بیچاره بگذارید تا بتوانند به راحتی مسائل را منتقل کنند
    از همه بدتر در مورد سرویس اول که یا پس از 4500 کیلومتر ویا قبل شش ماه باید انجام شود من مشتری اصلا" توجیه نشدم که اگر یک روز از شش ماه هم بگذرد ماشین از گارانتی خارج میشود البته زیاد فرقی هم نمیکند اگر ماشین گارانتی هم داشته باشد ولی قطعه نباشد ویا یک ماه معطل قطعه بشوی همان بهتر که گارانتی نداشته باشد تازه جالب اینجاست که سرویس بعد از 4500 کیلومتر یا کمتر از شش ماه در مورد موتو و گیربکس توجیه دارد ولی به رنگ سپرها که ریخته جه ربطی دارد و یا به مشکل شیشه بالابر و موتور برف پاک کن چه ربطی دارد الان هم به لطف قوانین شرکت سایپا که کاملا" مشتری مدار است ماشین با 4700 کیلومتر کارکرد از گارانتی خارج شده است
    با تمام اوصاف ماشین پس از سرویس اول به روغن ریزی افتاد حال آنکه قبل از سرویس اول اصلا" روغن ریزی نداشت
    در انتها خیلی پشیمانم که محصول سایپا را خریداری کردم و به همه هم توصیه میکنم این اشتباه را نکنند

    محسن نمازی
    09121829140

  • للللر
    0

    جنس ایرانی بخرین

آخرین اخبار