امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان در جمع فرماندهان و اساتید این مرکز، گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است.

 بازدید فرمانده ارتش از اردوی تیم «اربابان سلاح»

به گزارش گلستان 24 ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان در جمع فرماندهان و اساتید این مرکز، گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است.

فرمانده ارتش در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه مربیان و اساتید یگان های آموزشی ارتش به ارتقای سطح دانش و مهارت های دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح، گفت: بهره گیری از روش های نوین آموزشی همگام با پیشرفت علم و فناوری، مطالعه و بروز کردن دانش، مهارت در تدریس و ارائه مناسب آموزش ها به دانشجویان از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه فرماندهان و اساتید یکان ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

سرلشکر موسوی در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حفظ و ارتقای چهار ویژگی مهم شامل معنویت محوری، سلسله مراتب، انضباط و سلامت کارکنان، خواهد توانست به اهداف عالیه مورد نظر فرماندهی معظم کل قوا دست یابد.

وی همچنین تصریح کرد: ارتش معنویت محور یعنی ارتشی که همه اقدامات و فعالیت هایش الهی است و برای خداست و الحمدلله ارتش جمهوری اسلامی ایران با رعایت تمامی ویژگی ها، امروز ارتشی مردمی، ولایی و آماده انجام هرگونه ایثار و فداکاری است.

در ادامه این دیدار، فرمانده کل ارتش از توانمندی های تجهیزاتی، ابداعات و اختراعات دانشجویی، کلاس های آموزشی و اماکن زیستی دانشجویان مرکز آموزش توپخانه نزاجا بازدید کرد.

سرلشکر موسوی سپس به شاهین شهر اصفهان رفته و با حضور در اردوی آماده سازی تیم اربابان سلاح اعزامی به مسابقات روسیه آمادگی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

در ادامه فرمانده کل ارتش از سالن شبیه ساز و سیمیلاتور یگان پدافندی مرکز آموزش توپخانه اصفهان نیز بازدید کرد.

گفتنی است، در این برنامه بازدید، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی می کرد.

به گزارش فارس، «اربابان سلاح» عنوان مسابقات توپخانه در رقابت‌های نظامی روسیه است که در سالهای گذشته تیم‌هایی از نیروهای مسلح کشورمان به این مسابقات اعزام شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار