فروش اقساطی و فوری ۳ محصول ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ تیر ۹۸) آغاز شد.

آغاز فروش اقساطی و فوری ۳ محصول ایران خودرو + جدول

به گزارش گلستان ۲۴؛ فروش اقساطی و فوری ۳ محصول ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز سه‌شنبه (۱۱ تیر ۹۸) آغاز خواهد شد. در این طرح فروش پژو ۴۰۵ SLX با پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، سمند EF۷ دوگانه سوز با پیش پرداخت ۶۶ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ دوگانه سوز با پیش پرداخت ۵۹ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

البته در این روش فروش صرفاً مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح "سامانه صیاد" را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.

 
از این رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان‌پذیر خواهد بود، ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب وی استرداد خواهد شد.
ضمنا چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و غیره ) وجود ندارد و عنوان صادرکننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها برای تمام محصولات این بخشنامه امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین ضروری است نمایندگی‌های در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

13980410173721737177800810

13980410173914769177801110

ارسال نظر

آخرین اخبار